Vierailija

Oon tänään syöny yhden banaanin, kaksi ruisleipää juustolla, teetä, n. 5 luumua, fetasalaatin, kaksi kauraleipää kalkkunaleikkeellä, kahvia ja pari kaurakeksiä, yhden jätskituutin. Aina mä sorrun noihin makeisiin :(

Kommentit (9)

Jos syöt aamulla voileipää, niin juuston sijaan vähärasvaista kinkkua tai kalkkunaa + tomaattia/kurkkua/salaattia. Kesällä nuo kasvikset on niin hyviä, että niitä voisit laittaa kunnon kasan, niin et tarvitse kinkkuakaan.

Salaateissa feta on periaatteessa ok, mutta siinäkin on rasvaa ja paljon suolaa. Aterioilta voit jättää leivät pois.

Välipalaksi keksien ja jäätelön sijaan vaikka joku rasvaton ja sokeriton jogurtti, viili, smoothie tai marjoja sellaisenaan/rasvattoman maidon kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Oon tänään syöny yhden banaanin, kaksi ruisleipää juustolla, teetä, n. 5 luumua, fetasalaatin, kaksi kauraleipää kalkkunaleikkeellä, kahvia ja pari kaurakeksiä, yhden jätskituutin. Aina mä sorrun noihin makeisiin :(

banaani on kaikkein kalorisin hedelmä, juusto on kanssa paha jos ei oo jotain tosi kevyttä.. missä sun vihannekset ja kunnon ruoka on? ja liikunta?

Minä tiedän, koska olen laihduttanut menestyksekkäästi. Avain on kasviksia runsaasti ja malttia niiden herkkujen kans. Yksi Pätkis tai vastaava päivässä on ok laihduttaessa ja liiku ehdottomasti. Huolehdi että saat tarpeeksi energiaa. En söisi laihduttaessani fetaa vaan tekisin kanasaaltin, itsemarinoitua kanaa ja reilusti ihania kasviksia ja pieni määrä pastaa jos haluaa ruokaisamman. Tärkeintä on jaksaa tehdä ruoka täysin itse niin tietää minkä verran energiaa suuhunsa mättää.

Oon tänään syöny yhden banaanin, kaksi ruisleipää juustolla, teetä,

(AAMUPALA? AIKA RUNSAS, jätä banaani pois tästä)

n. 5 luumua

(VÄLIPALA?, MIKSI, kun oli iso aamupala??)

fetasalaatin

(LOUNAS?)

kaksi kauraleipää kalkkunaleikkeellä

(MIKSI LISÄÄ LEIPÄÄ TAAS? VÄLIPALAKO?)

kahvia ja pari kaurakeksiä, yhden jätskituutin

(KAHVITAUKO, OK, mutta next time ota keksi TAI jätski)

Ongelma ei ole makeaan sortuminen, vaan aika paljon leipää tuntuu olevan ruokavaliossa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat