Vierailija

Siis oikeasti, mun hermot on kohta lopullisesti hajalla, mutta kun ei mulla oikein mitään keinojakaan ole...

Kommentit (4)

aina joskus silti stressi lyö yli. Tiedän että nyt pitäisi tässä elämäntilanteessa vähentää noita stressaavia asioita tai jotenkin yrittää vaikuttaa siihen ettei ota sitä stressiä joka asiasta, mutta kun haluaisin asioiden nyt kerrasta sujuvan... =/

ap

Mieti lyhyesti, mitkä asiat vaivaavat. Mitä voit niille tehdä?

Jos on paljon sellaisia asioita, joihin et voi itse vaikuttaa, niin ei stressaaminenkaan auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

milloin stressaan töistä, milloin mistäkin. Takana pari vuotta talonrakennusta, miehen työttömyyttä yms. Joudun välillä tekemään todella töitä itseni kanssa etten vaipuisi itsesääliin ja stressaisi raha-asioita tms niin että yöunet menee (tapani reagoida stressiin). Olen kova huolehtimaan ja laskemaan kaikkea vuosiksi eteenpäin, pelkään että aika loppuu kesken tai jotain muuta tapahtuu.

Nyt olen opetellut aina stressipaniikin iskiessä ajattelemaan loogisesti oman rimpsuni läpi:

- olenko jäänyt tänään ilman ruokaa - en

- olenko epäonnistunut miehen, lasten, työn kanssa tänään -en

- onko erääntyneitä laskuja - ei

- jne

kuulostaa tyhmältä ja yksinkertaiselta näin kirjoitettuna, mutta näistä pikkuasioista tuo paniikki minulla tulee. Kun olen tajunnut ettei niitä ylitsepääsemättömiä ongelmia oikeasti ole niin tilanne hellittää.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat