Vierailija

mutta ovat ihan laiheliineja? Minä ainoana lihon, jos katsonkin jätskiin tai suklaaseen päin.

Kommentit (1)

Todennäköisemmin ainakin osan selittää se, että he eivät kokonaisuutena syö yhtä paljon energiaa kuin sinä. Minusta ihmetellään usein samaa kuin sinä ihmettelet sukulaisiasi. Heidän näkökulmastaan voin syödä mitä vaan ja paljon. Todellisuudessa olen ollut joidenkin tällaisten kanssa pitkään niin tiiviisti tekemisissä, että olen huomannut, etten todellisuudessa syönyt samaa ruokaa kuin he, vaikka samassa pöydässä istuttiin. Vaikka joskus söin paljon pitsaa ja limsaa, niin jokapäiväisessä elämässä join paljon vähemmän virvoitusjuomia, valitsin pöydästä eri tavalla ruokia ja en yleensä harrastanut " huomaamattomia" naposteluja. Tätä he eivät koskaan edes tajunneet, ihmettelivät kuinka pysyin paljon hoikempana vaikka " söin samaa ruokaa" , joka siis ei oikeasti pitänytkään paikkaansa.

Toisekseen liikuin todella paljon verrattuna heihin ja siten lihakseni kuluttivat jo sohvallakin maatessa enemmän kaloreita kuin heidän.

Kolmannekseen minulla on myös klassinen ylipainoisten selitys: Nopea aineenvaihdunta. Ylipainoisia usein syyllistetään sillä, että aineenvaihdunta on vain tekosyy. En usko tähän, sillä olen huomannut, että ihan aidosti kulutan energiaa paljon, jopa silloin kun en ole harrastanut urheilua jopa vuosiin.

Ainakin itselläni selitys on näiden kaikkien yhteisvaikutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat