Vierailija

Mieli siis jo tekisi, mutta ajatuskin " tunnelistani" kauhistuttaa. Onko se nyt sitten niin, että olen ihan mahdoton " holo" kun olen alakautta synnyttänyt? Tiedän, että paikat kiinteytyy ajan kanssa ja jumpaten, mutta miten näin 3 viikkoa synnytyksestä, tuleeko itku (tai nauru) kesken hommien? Ja ei, mieheni ei ole pienimunainen (seuraavaksi joku olisi tullut mainitsemaan asiasta;).

Kertokaa kokemuksianne! Niin ja mulle ommeltiin 7 tikkiä, jotka ovat jo sulaneet, onko teillä, joita on ommeltu, ollut kipuja ompelukohdissa seksiä harrastaessa? Se reuna, josta emätintä ommeltiin, ynnä väliliha tuntuvat hiukan kovettuneen, ilmeisesti arpikudosta. Onko jollain ollut samaa vaivaa? Miltä seksi tuntui tämän " vaivan" kanssa?

Kiitos, jos joku viitsii vastata!

Kommentit (20)

...se kertoo jo paljon toipumisesta, että tekee mieli. Esileikki on tärkeääkin tärkeämpää. Kostuminen ei välttämättä käy ihan entiseen malliin, limakalvot ovat ohuet pitkän aikaa.

Itselläni oli pieni episiotomia, muistaakseni 4 tikkiä ja se ikään kuin kiristi pitkän aikaa vaikka oli ihan hyvin parantunut. Ei sattunut kuitenkaan.

Mies kommentoi, että yllättävän tutulta tuntui. Rakastelimme ekan kerran neljä viikkoa synnytyksestä, kun jälkivuoto oli loppunut. Sitä on hyvä odottaa, ettei ole niin isoa tulehdusriskiä.

Sitä olen itsekin miettinyt, että pitäisikö odottaa jälkitarkastukseen saakka, mutta synnärillä sanoivat, että omien tuntemuksien mukaan.

Kertokaa ihmeessä kokemuksianne siitä " ekasta kerrasta" synnytyksen jälkeen! Tekikö kipeää? Oliko emätin ihan mahdottoman väljän oloinen? Kamalan tilavalta näyttää peilillä katsottaessa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Synnytyksen jälkeinen masennus oli ja lisäksi seksi ällötti, yhtään ei ollut haluja. Lopulta myös jännitti ihan älyttömästi, kun oli mennyt niin kauan.

Minulla halut palasi erittäin nopeeta. Ja en jäänyt odottelemaan jälkitarkastusta. heti ku tikit suli niin hommailtiin.. Siinä ne alapää lihaksetki kehittyy ja pimppa kiinteytyy mitä useammin rakastelee..

Toisaalta arpikohtia kiristi, koski ja poltteli ihan sikana, vielä monta kuukautta synnytyksen jälkeen. Siitä se sitten palautui normaaliksi ajan myötä.

Halusin olla 100% kunnossa eikä mies ole mikään ruinaaja joten olisi odottanut kuinka kauan vain.

Eli ihan miltä itsestä tuntuu, jos tahtoo olla ihan varma niin kannattaa odottaa jälkitarkastukseen.

Kaveri harrasti seksiä seuraavana päivänä synnytyksestä vaikka sai tikkejä, mutta teidän että se mies oli painostanut eikä kaveri kehdannut kieltäytyä..

" 3, mitä tarkoitat sillä, että panetti joka kerran jälkeen? Ai seksin harrastamisen jälkeen? Taidan olla vähän hölmö kun en ymmärrä ;)"

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat