Vierailija

.

Kommentit (22)

minä kuuntelen sekavaa lajitelmaa punkista klassiseen, mies iskelmää (mä inhoan) ja lapset Ella ja Aleksia ja Juanesia :-) - no okei, jälkimmäisen levyt ne on siepanneet äidiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kuuntelemme autossa radiokanavia, mutta kotona emme kuuntele mitään. Lapset kuuntelevat kyllä omissa huoneissaan musiikkia. Olemme miehen kanssa molemmat opettajia ja työ on jostain syystä pilannut kiinnostuksen musiikkiin. Televisiotakin pidetään niin vähän auki kuin mahdollista.

Queenia, Duran Durania, George Michaelia, Pink Floydia, OMD:tä, Alan Parsons Projectia, jne sekä vanhaa klassista.

50's-80's

Mies kuuntelee heavyä.

Minä olen heavy/rock musiikin vankka kannattaja!

Minuun iskee parhaiten Metallica, Manowar, Iron Maiden.. Myös lukuisat kotimaiset Nightwish, Sonata Arctica..

Stam1nasta Loirin Leino-tulkintoihin... Ja Rölliin. Mies ei jaksa ihan vaikeinta metallia, minä taas kypsyn (isommissa paloissa tarjoiltuna) miehen Pmmp- ja Maija-levyihin.

Mies ja minä kuunnellaan:

KANTRIA, BLUEGRASSIA, kelttiläistä musiikkia, suomalaista pelimannimusiikkia. Beatles, Abba ja Elvis kolahtaa myös jollain tavalla.

Pop (varsinkin suomalainen on yök, vaikka teininä kyllä fanitin täysillä Westlife ja Boyzone bändejä, ei noissa sinänsä ole mitään vikaa).

Hevi on ISO YÖK. Karmeaa mökää. Ei kiitos.

Iskelmä on ISO YÖK.

Muut lajit on ihan ok, en vaihda kanavaa, jos tulee, mutta en kyllä muuten niin aktiivisesti kuuntele esim. bluessia tai jazzia.

Mies kuuntelee lisäksi progea ja jazzia jonkun verran. Myös 60-luvun musiikki soi jonkun verran.

Minä taas kuuntelen klassista (ostin juuri ihanan kokoelman keskiaikaista musiikkia ja gregoriaanista musiikkia), hiukan räppiä (Eminem on heikkouteni) ja hitusen technoa ja poppia.

Metalli, rock ja heavy on kuitenkin se valtaosainen musiikki mitä kuuntelemme.

Minä: suomipunk, suomipop ja 60 - luku pääsääntöisesti. Kyllä menee Anssi Tikanmäki, Pekka Streng ym.

Miehellä Pink Floyd, rautalanka ja 60 - luku.

isot lapset: suomipunk ja heavy.

Pienet lapset: kaikki lastenmusa

kuunnellaan molemmat heviä, raskasta sellaista. Tuntuu ettei muut pienten lasten vanhemmat kuuntele ollenkaan raskasta musiikkia.. Ulkonäöstä saa jo pitkiä katseita, kun on tälläinen "rock-henkinen"..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat