Vierailija

Neljä lasta siellä on asustanut ja se ei vaan enää ole kaunista katsottavaa. Kurttuinen, arpinen ja poimuinen, ihan kauhea. Tajusin tänään, etten voi enää koskaan laittaa bikineitä päälle :( Aika surullista.

Kommentit (13)

Ei meistä kukaan säily ikuisuuksia poimuttomana, arvettomana. Minusta on ulkoiset arvet parempia kuin sisäiset! Vaikka on kuinka kaunis, voi sisällä olla vaikka kuinka suuria arpia.

Minulla taas on ollut aina selittäminen että miksi minulle ei ole tullut niitä arpia ja lörtsyjä. Nyt olen taas raskaana ja vitsit musta on ihanaa kun mulle on tullut eka kertaa oikee jenkkamakkara!!!

Mä oon ollu katsos liian laiha. Ja mulle on siitä vinoiltu ties kuinka paljon. Sekin tiiätkö sattuu! Kun joka kerta kaveria halatessa sanotaan että hyi kun sä oot laiha. Tai, etkö sä syö? Tai sit vinoillaan mun tissien pienuudesta! Ottasin koska vaan vähän arpia ja makkaroita jos saisin vähän edes tissejä!

Meitä on moneen lähtöön!

Älä häpeä itseäsi ap! On meitä laiheliineja jotka ihannoi niitä naisia joissa näkyy elämä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eilen ei näkynyt yhtään hyvännäköistä kroppaa. Bikinit vaan päälle et erotu joukosta. Toisekseen uimapuvutkin on olemassa..pakko sitä on narupiksuja päällensä tunkea jossei kroppa niitä kestä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat