Vierailija

.

Sivut

Kommentit (30)

Kivoja vinkkejä on jo tullutkin mutta jos joku keksii lisää...

Itse ajattelin ohjelmaksi kasvomaalausta niille joilla ei ole kasvot valmiiksi maalattu. Sitten jos vielä löydän pelottavia tatuointeja niin niitäkin voisin lapsille laittaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

esim vanhaa aasin häntää esim peikon häntänä jne

Minkä ikäisistä lapsista muuten kyse?

Rikkinäistä puhelinta voi leikkiä niin, että aikuinen keksii jonkun aiheeseen liittyvän lauseen tai sanan.

Hura hura häitä voi kanssa soveltaa; Hura hura häitä, kummitus seisoo palatsissa, niin... ja salasanat tietysti jotain lepakko ja peikko jne.

Jokainen voi tehdä lentävän pikkukummituksen pakastepussista minkä sisällä pääksi rutattu nenäliina tai talouspaperia, kumpparilla kaula ja spriitussilla silmät. Niitä sitten heitellään ämpäreihin ym.

Silmämurhaajaa isompien kansa, eli yksi arvottu murhaaja yrittää istumaringissä tappaa muita silmäniskuilla (kuolevat pienellä viiveellä) ja jäljellä olevat yrittävät saada selville murhaajan ennenkuin on liian myöhäistä...

Samaa voi leikkiä myös niin että murhaaja puristaa vieressä olijan kättä esim kolmesti, tämä joutuu puristamaan seuraavaa kahdesti joka puristaa viimeistä kerran ja viimeinen kuolee.

Kim-peliä eli pöydälle kerätään erilaisia halloween tavaroita ja kun muut katsovat muualle niin vuorotellen joku ottaa pöydältä yhden tavaran ja muut yrittävät muistella mikä puuttuu.

ja sitten tietysti se kaikkein paras eli tanssia tunnelmallisesti valosarjan loisteessa:)

Laita muovihansikkaan sisään mehua, sulje hanskan pää ja laita pakkaseen jäätymään. Jäätyneen "käden" voi sitten laittaa booliin pelotteleaan vieraita ; D

Riippuu tietenkin lasten iästä, mutta kaiken laiset kummitus radat/ merirosvon aarteen metsästys ovat aina pidettyjä.

Alkoholiton booli jääkädellä tai jääpaloilla joitten sisällä ötököitä. (joku mainitsikin)

Muovi ötököitä sinne tänne (popcorneihin, pöydille, lattioille...)

Mustilla muovisäkeillä voi myös sisustaa (pöytäliinaksi, oviverhoksi, ikkkunoiden eteen...)

paljon Kynttilöitä!

Ja netistä löytää kivoja väritys tehtäviä, mielikuvitus vain rajana.

Toivottavasti sait ideoita. Onnea teidän juhliin(:

Sellainen huone  jossa on kaikkea pelottavaa on ainakin meillä ollut tapana. Sitten se on ihan pimeä ja sinne otetaan joku taskulamppu mukaan.

Hyvä idea halloween juhliin on esim.

(5.v) Lapset menee rinkiin ja sopivat kukin minkälaisen olion askartelevat. sitten kun askartelut ovat valmiita liimatka ukkojen alapuolelle tikku esim. jäätelötikku.

Sitten ne voi ottaa kotii mukaan.

8-11 Itse olen 11vuotta ja tykkään laitella kynsiä. Eli jos pidät tyttöjen halloween synttärit tai juhlat niin tää on aika hyvä idea. Juhlan järjestäjä voi ottaa omiat kynsilakat tai ostaa uudet.  Mutta jokainen juhla vieras mukaan lukien juhlan järjsetäjä. tekevät toisilleen halloween teemaiset kynnet sitten parhaat kynnet palkitaan. esim uudella kynsilakalla.

4.v Oma serkkuni ainakin tykkää diskoilla (4.v) Niin voi esim pitää halloween diskon vähän disko musaa ja toysaras lelukaupasta saa sellasen mustan disko pallon mikä pyörii ja siitä tulee erilaisia valoja seinille:)

Toivottavasti joku miellytti.

Nimimerkki: Kynsi-intoilija

Ota lapset huomenna, pyhäinpäivänä mukaan haudalle/ hautakierrokselle ja sanot, että näin vietetään Halloweenia suomessa. Nykykakarat ovat vieraantuneet elämän realiteeteista ja kuolemasta. Nim. Kasarin kakara

Eli munkin mielestä toi hanska juttu toimii tosi hyvin! Itse aijoin pitää juhlat ja sinne tulisi ainakin ohjelmaan että leikittäisiin murhaajaa! 

Olga meikkilääkköne

ois vissii aikasen siistiä jos työ tekis jonku semmose halloween radan, tietty iän mukkaa, tai sit voittehan työ tehä monta kivaa jutskaa! Onnee teitin juhliin!

Ronsku

No meillä on ainakin täällä lähellä pikkumetsä ( Pihassa metsä siis ) niin sinne mie ajattelin tehä pikku polun jossa olis eri vaaroja ja yllätyksii ja saa mennä pareittain metsö läpi. Mun pikkuveli on puskassa ja koskee kaikkien jalkoja jotka tulee ohi. Ja viimeseks voi vaikka puskasta lentää kaks karkkipussii. Ja jos ei oo metsää voi ihan hyvin pitäö pimeetä pitkää käytävää tai pihaa.

Ja tarjoilua löytyy kaupoista paljon karkkii ja muffinssii

Vierailija

mä oon 8.v ja en oo ennen pitäny Halloween 🎃 juhlia mutta nyt kun tulee Halloween 🎃 niin mä pidän juhlat😃 😃 😃 🎃 🎃 😃 😃 🎃

Vierailija

kun nyt tulee halloween niin mä ajattelin laittaa leikki listalle: seuraa johtajaa ,peiliä,askartelua,  

taikatemppuja,syöminen,pelottavan

musiikin kuuntelu 😃😃😃😃

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat