Vierailija

niin millaista se elämä sillon on?Mitä tarkottaa elämän rikkaus?

Kommentit (9)

- minulla on ihana perhe

- minulla on iso suku ja paljon ystäviä, jotka ovat läheisiä

- minulla on kivoja harrastuksia

- nautin elämästäni myös arjesta ja pienistä jutuista esimerkiksi tällä hetkellä rauhallisesta hetkestä kirjastossa

- en vain unelmoi vaan toteutan unelmia, niin pieniä kuin isoja unelmia

Sitä on minun elämäni rikkaus.

Vierailija:

Lainaus:

S80:

Lainaus:

- minulla on ihana perhe

- minulla on iso suku ja paljon ystäviä, jotka ovat läheisiä

- minulla on kivoja harrastuksia

- nautin elämästäni myös arjesta ja pienistä jutuista esimerkiksi tällä hetkellä rauhallisesta hetkestä kirjastossa

- en vain unelmoi vaan toteutan unelmia, niin pieniä kuin isoja unelmia

Sitä on minun elämäni rikkaus.

Vierailija:

Lainaus:

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja perhettä ja muita sellasia juttuja. Se on henkinen asia se rikkaus. Uskon, että oikeinhoidettuna jopa henkisesti jälkeenjäänyt elinikäinen sänkypotilas voi elää rikkaan elämän.

Rikasta elämää ei lasketa mammonassa, ei eletyn elämän pituudessa (ystäväni esikoinen kuoli alle 1-vuotiaana, mutta minusta hänenkin lyhyt elämänsä oli rikas) eikä muutenkaan tuollaisilla mittareilla. Se on se, miltä itsestä tuntuu!

Eikä se ole koskaan sama. Jollekulle maailman rikkain elämä on saada asua maalla ja pitää muutamaa luomukanaa ja hoidella omia lapsia, kun taas toisen rikas elämä vie hänet jatkuvasti sotareportterina maailmalle.

Sulla on onnellinen elämä! Meidän elämä on rikasta, vaikkei ylimäärästä rahaa olekaan. Ei hienoja autoja eikä kallista taloa. Toki ne kaikki kelpaisivat ;)

Mutta minulla on onnellinen perhe, lapset, mies. Koti. Meillä on mökki. Meillä on tapahtumarikas elämä. Ei huvipuistoja mutta muuten ihana elämä. Meillä on paljon onnellisia hetkiä! Siksi meillä on rikas elämä. Kun ihminen elää rikkaan elämän, hän on saavuttanut kaiken mitä ihminen voi saavuttaa. Perheen, kodin ja työn. Ystävät. Onnellisuuden.

ymmärrän elämänrikkauden samoin, kuin ymmärrän musiikin ja kielenkin rikkauden. Jos elämä herättää paljon tunteita ja nämä pääasiassa positiivisia, elämä on rikasta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat