Vierailija

Ja ihan tosissaan kysyi vielä. Ikää kuitenkin kohta 29 vuotta. Kyllä alkoi naurattaa :)

Kommentit (10)

mulle sanoi juuri yks päivä eräs mies, että sinä se et tyttö ole vielä varmaan edes rippikoulua käynyt, onkos nuo sinun omia lapsiasi?

Ja juu, en hetkeäkään kuvitellut, että mies olisi tosissaan. Olen 27-vuotias. Ehkä hän minua nuorennäköisenä piti, mutta tuskin 15-vuotiaana.

Mun tätini on sellainen, että jos hänelle mies sanoo, että olet maailman kaunein nainen, hän uskoo heti, ei hetkeäkään kyseenalaista... :)

Mutta naurattaa se silti. Kysyjä oli nuori tyttö, parinkymmenen. Tais olla järkytys, kun olinkin tällainen vanhus, kolmen lapsen kotiäiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

mulle sanoi juuri yks päivä eräs mies, että sinä se et tyttö ole vielä varmaan edes rippikoulua käynyt, onkos nuo sinun omia lapsiasi?

Ja juu, en hetkeäkään kuvitellut, että mies olisi tosissaan. Olen 27-vuotias. Ehkä hän minua nuorennäköisenä piti, mutta tuskin 15-vuotiaana.

Mun tätini on sellainen, että jos hänelle mies sanoo, että olet maailman kaunein nainen, hän uskoo heti, ei hetkeäkään kyseenalaista... :)

ykstoista vuotta siin vaan mentiin pieleen, mutta arvaa naurattiko, kun multa,silloin 50v kysyttiin papereita kapakin ovella ja toistamiseen tiskillä. (olin tosin nastenpäiväkekkereiltä tulossa ja poikani vaatteissa ja vähän hiusgeelissäkin. Olin siis aika hyvä !)

Vierailija:

Lainaus:

mulle sanoi juuri yks päivä eräs mies, että sinä se et tyttö ole vielä varmaan edes rippikoulua käynyt, onkos nuo sinun omia lapsiasi

Ei siihen lasten tekemiseen rippikouluja tarvita, enkä nyt puolusta teiniäitiyttä vaan siis voi olla vaikka viiskymppinen eikä ole käynyt rippikoulua, joten miten se lasten tekoon liittyy?

Joo, mäkin omaan sellaiset kasvot, että aina luultu nuoremmaksi kuin oon. Ja olen vähän päälle 160 cm. Nyt ei ole aikoihin kysytty papereita niin ajattelin, että olen myös kasvoiltani täysikäisyyden tavoittanut. Mutta ei ja ilolla otin kommentin vastaan. Alkaa tuo 30 vuotta uhkaavasti lähestyä.

Jotain jota ei alle 18-vuotiaiden tarvitse maksaa, joten hassua jos naama peruslukemilla vitsaili, että oletkos jo 18-vuotta täyttänyt? Ja sitten katsoi henkilötunnusta ja sanoi, että oho, oot tosiaan, ja aikaa sitten...

Varmaan ennätykset!

Vierailija:

Lainaus:

ykstoista vuotta siin vaan mentiin pieleen, mutta arvaa naurattiko, kun multa,silloin 50v kysyttiin papereita kapakin ovella ja toistamiseen tiskillä. (olin tosin nastenpäiväkekkereiltä tulossa ja poikani vaatteissa ja vähän hiusgeelissäkin. Olin siis aika hyvä !)

ja aina luullaan 13-15-vuotiaaksi :(

Kai minulla on sitten huono itsetunto, mutta en vaan osaa ilostua tuosta. Kun tavallaan aina kohdellaan kuin kakaraa ym.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat