Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Olen ihastunut Stokken rattaiden ulkonäköön ja ominaisuuksiin. Mutta mites on käyttäjien kokemukset? Onko rattaat niin hyvät kuin vaikuttaa vai onko käytössä tullut yllätyksiä?

Kotona on jo useammat rattaat, joten nämä eivät oikeastaan tule tarpeeseen... Mutta kun Stokken rattaissa saisi istuinosan suunnan vaihdettua ja lapsen nostettua korkealle, jota aiemmissa rattaissamme ei saa.

Kommentit (2)

Muutaman kuukausi kokemusta ja olen aivan rakastunut Stokke Xplory rattaisiin.

Ostaessani mietin olenko aivan hullu kun meilläkin oli jo rattaat/vaunut, mutta käyttöönoton jälkeen en ole satsausta katunut. Olen myös iloinen, että otin oikein pirteän värin.

Ovat todella ketterät ja vakaat vaikkei sitä moni ulkonäön perusteella uskokkaan. Cityihmiselle ihanteelliset ja ravintoloissa/kahviloissa kätevät.

Etupussukkaan mahtuu muuten ihan uskomattoman paljon tavaraa, vaikkei rattaissa olekkaan varsinaista tavarakoria.

Vauva/lapsi on kivan korkealla ja näkeekin jotain. Adaptereilla menee mm. Maxi Cosin kaukalo kiinni.

Jos haluaa sulautua joukkoon ja olla huomaamaton niin kannattaa valita jotkut muut rattaat. Näitä näkee vielä aika vähän liikenteessä ja tuntuvat herättävän huomiota. Joidenkin mielestä ehkä omituiset, mutta minun silmääni ovat todella tyylikkäät.

Itse en " uskaltanut" ostaa ko rattaita juuri niiden erikoisen ulkonaon vuoksi :-), siis musta ne on hyvan nakoiset, mutta kun taalla Kiinassa asuessa on muutenkin jo huomion keskipisteena vaikka kulkisi perunasakki paalla ulkona, niin saati sitten erikoiset rattaat :-)

Olen taalla Shanghaissa nahnyt kahdet, lansimaalaisilla ihmisilla, taalla niita ei edes myyda.

Olisi kiva " koeajaa" , ihastuin juuri ideaan siita, etta lapsi istuu korkeammalla, eli on pikkiriikkisen ylempana pakokaasuista ja istuu ravintolassa poydan tasolla, eli voisi ehka viihtya rattaissa paremmin kun muu porukka syo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat