Vierailija

vuodessa. Jokaisen pitää olla eri ammatti. Hyvin, kun tunnutte tuntevan nuo ammatit...

Kommentit (27)

merkonomi/ yrittäjä,

lastentarhanopettaja,

merkonomi/ kirjanpitäjä,

sosionomi/ sosiaalijohtaja,

urheiluvalmentaja,

lehtori,

sosionomi/ esikoulunopettaja...

- itse asiassa yllättävän paljon samanlaisia ammatteja...

Vaatturi = erilaisia ompelutöitä osa omaan liikkeeseen osa asiakkaden ompeluksia mm. pukuja.

Koristepuuseppä = tilaustöitä puutöiden erialoilta mm. huonekalujen tekemistä korjausta jne..

Lastenhoitaja = päiväkodissa työskentelyä ryhmässä lasten ohjaaminen ja vahtiminen, vaipanvaihtoa ja nukuttamista jne.

Siivooja = no siivooja koulun siivoamista tavaroiden keräämistä siivousliinojen pesua jne.

kiinteistönvälittäjä= asuntojen arviointia, esittelyä myyntiä. mainosten jakoa asiakkaiden metsästystä Paperisotaa ja lakikiran tuntemusta ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

1. Vuorotyö, vastuullinen jossa yksin päätöksien tekemistä. Paljon ihmiskontakteja päivän aikana.

2. Vuorotyö, pidempiä työmatkojakin. Mahdollisuus tehdä vähemmän tunteja perheellisenä. Työasu ja siisti olemus vaaditaan. Kielitaidolle on käyttöä.

plääh en jaksa

Sairaanhoitaja ja lentoemo olivat.

valokuvaaja nainen

mikrobiologi nainen

lentokenttälastaaja mies

maantiedon ope nainen

hävittäjälentäjä mies

rakennusalalta paljonkin on sit ystäviä...

rak. alan kavereiden hommista on käsitys (oma ala) ei paljonkaan muiden

tradenomi - pankissa on

sairaanhoitaja - vanhustyössä

osastonhoitaja

terveydenhoitaja huumetyössä

kampaaja

tradenomi mainostoimistossa

lähihoitaja päihdetyössä

- Kätilö (itsekin olen), joten tiedän työnkuvan: mahdollista työskennellä äitipolilla, lapsivuoteilla, synnärissä, antella, naistentaudeilla. Pääsääntöisesti siis joko raskaana olevien, synnyttävien ja synnyttäneiden kanssa. Vastasyntyneiden hoito ja eri ikäiset naiset erilaisissa gynekologisissa asioissa ovat asiakkaina. Lisäksi seksuaali- ja lisääntymisterveyden asiantuntijoina erilaisissa projekteissa/liitoissa.

- Opettaja: tällä luokanopettajalla menee ainakin tuntien lisäksi paljon aikaa suunnitteluun. Muutamia " hankalampia" oppilaita, joiden vanhempien (ja muiden asiantuntijoiden) kanssa joudutaan tekemään paljon yhteistyötä, että homma saadaan toimimaan.

- Muusikko: pääsääntöisesti viikonloppu- ja iltatyötä. Lisäksi treenejä. Pidempiä aikoja pois kotoa putkeen, mutta vastapainoksi paljon vapaita peräkkäin.

- Pappi: 24h työ. Pienellä paikkakunnalla, aina valmis keskustelemaan srk:n kanssa. Työstä irtaantuminen vaikeaa.

- Sosionomi: Töissä ensikodissa. Kolmivuorotyö. Rankkaa henkisesti.

terveydenhoitaja

hammashoitaja

kosmetologi

lähihoitaja

kehitysvammaistenohjaaja

Mistähän muuten johtuu että ystäväni ovat tietystä ammattipiiristä...

ja itse olen muuten sairaanhoitaja

Kyllä minä ainakin sen verran ystävieni kanssa töistäkin puhun, että voin sanoa tietäväni suurinpiirtein millaista heidän työnsä on. Lisäksi tiedän puolisoni työstä, vanhempieni yms. ammateista...

* kampaaja (hiusmuotoilija oikeelta titteliltään)

* luokanopettaja

* respa

* ravintolapäällikkö

* toimittaja

Toisil pitkii päivii, toisil istuma duunii, ilman sen kummempaa...Jokainen heitstä on hyvä työssään ja tekee siis omista mielistäänkin sitä mistä pitää!!

Mikä pointti täs oli??

Ystävissä on mm.

* sydänosastolla töissä oleva sairaanhoitaja

* ravintolaketjun omistaja (tekee itse työtä myös kassan takana jne, mutten sen tarkemmin tiedä)

* koulukodin opettaja

* lehtikuvaaja

* puuseppä

En todellakaan osaa eritellä heidän työtehtäviään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat