Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen kärsinyt itsetunto-ongelmista koko ikäni. Murrosikä oli tuskaa, kun rinnat kasvoi ja lantio leveni ja olisin vain halunnut olla pieni tyttö. En ole ollut sinut itseni ja naiseuteni kanssa.

Sain kaksi lasta ja jotain tapahtui. Olen aina tykännyt pukeutua kivasti mutta nyt entistä enemmän. Rakastan korkoja, naisellisia vaatteita, tykkään hemmotella itseäni (koen olevani sen arvoinen!). Olen vapautunut seksin suhteen, saan ihania orgasmeja ja uskallan rentoutua sängyssä.

Lyhyesti sanottuna, olen UPEA nainen ja uskallan näyttää sen! Olen onnellinen.

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ennen lapsia tunsin olevani lauta, liian laiha ym. Nyt, lasten saamisen jälkeen, olen oppinut olemaan ylpeä vartalostani, vaikka olen yhtä pieni kuin ennenkin. Jotenkin vain tunnen olevani naisellisempi, pukeudun naisellisemmin ja huomaan miesten osoittaman huomion eri tavalla kuin ennen.

nyt kahden lapsen jälkeen todellakin nautin näistä muodoistani. Ja nuo korot ovat myös tulleet mulle mieluisiksi. Haluan näyttää naiselta kun tunnen olevani vihdoin ihana nainen!

AP tekee positiivisen, iloisen aloituksen niin eikös häntä riennetä joukolla häijysti lynkkaamaan ja haukkumaan. Mikä teitä naiset oikein vaivaa - siis huonon itsetunnon lisäksi? Inhottavia ja matalamielisiä olette, hyi olkoon.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat