Vierailija


ja käytkö kakalla vähintään kaksi kertaa päivässä?



Jos vastasit kyllä, onneksi olkoon. Saat riittävästi terveyttä ylläpitävää liikuntaa, ehkäiset sydän- ja verisuonitauteja, diabetestä, ylipainoa, osteoporoosia ja mielenterveyusongelmia sekä sinulla on normaali aineenvaihdunta.



Kommentit (16)

Tänään olen kävellyt 5 km ja töissä oli sellanen huki, että kannoin painavia laatikoita vanhassa, paahtavan kuumassa talossa ylös alas rappusia useamman tunnin ajan. Kotona olen tanssinut tässä reilun tunnin kuunnellen Ricky Martinia. Hiessä ollaan taas. Arkiliikunnan lisäksi käyn salilla/uimassa 2-4 kertaa viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla


jotta kroppa pystyy palautumaan ja lepäämään- enempi harjoitusta tekee vain haittaa; kunto ei kehity, lihakset eivät kasva, rasva ei pala.



Älä siis treenaan liikaa, et saavuta silläkään mitään.



t. urheilijax4/vko

30 min liikunnan tulee olla sellaista, että tulee hiki ja se on säännöllistä-verrataavissa esim. sauvakävelyyn--



---uskomatonta ettei toinen nainen voi uskoa, että liikkuminen pienten lasten kanssa on VAIKEAA- lapseni eivät ole enää ratasikäisiä...



Ps

en enää selitä-



T.nro 10

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat