Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ja miksi vain toisella olevat lelut kelpaa, ei vapaat? Jotain turhautumista, oliko lapset jo sata vuotta sit sellaisia?

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Esim. rattaat saa paremmin, on rauhallisempi sijainti, mahdollinen leikkipaikka lähempänä tai se pöytä on tilavampi. Jne.

Jos ei ole lapsia rajoitteena tai pöydät on tarpeeksi samanlaisia, otetaan toki se puhdas.

Mut alkuperäiseen kysymykseen, en tajua. Mustasukkaisuus, ja kateus, tää on mun. Samasta syystä kun aikuiset vaihtaa autoa heti kun naapuri vaihtoi. Tavallaan.

Vierailija:

Lainaus:

Siis jos vaihtoehtoina on puhdas pöytä ja pöytä, josta edelliset asiakkaat ovat juuri lähteneet ja pöytä siis vielä siivoamatta, niin menevät siihen likaiseen pöytään.

Kun tämä on kelvannut jollekin toiselle jo, niin kelpaa se varmasti minulle myös.

Vierailija:

Lainaus:

Siis jos vaihtoehtoina on puhdas pöytä ja pöytä, josta edelliset asiakkaat ovat juuri lähteneet ja pöytä siis vielä siivoamatta, niin menevät siihen likaiseen pöytään.

Kun tämä on kelvannut jollekin toiselle jo, niin kelpaa se varmasti minulle myös.

alkaa lapsen mielestä " elää" kun se on toisen leikissä ja on näinollen mielenkiintoinen, vaikka siis vieressä saattaisi olle toinen tismalleen samanlainen lelu ( niin lapsi haluaa sen mikä on toisella kädessä).

ja harmittelen miksi en valinnutkaan sitä ruokaa. Näin käy useasti jos pähkäilen kahden ruuan välillä ja toiset ottaa sitä mitä en itse valinnut.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat