Vierailija

Istui tuolissa vaaleat shortsit jalassa jalat levällään ja oikeassa lahkeessa pullotti puoleen reiteen asti!!

Oon kyllä aina tykänny tuosta meteorologista kun se on niin miehekäs noiden kaikkien Föhrien ja Visojen joukossa =D Ja nyt tykkään kaks kertaa enempi ;D

Huh mikä mies! *kuolaa*

Sivut

Kommentit (49)

Aikasemmin sillä tosiaan oli ne shortsit ja nyt tummat farkut(ko ne oli?)... Noo, laittautui vaan kun joutui " esiintymään" =D

17: ei kaikki tietenkään kaikista tykkää, eiköhän maailmassa riitä jokaiselle naiselle ihasteltavaa??

Minkälaista säätä se muuten lupas huomiseks?! Meni ihan kokonaan se ennustus ohitte kun tuijottelin vaan... kröhöm ;D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

En tykännyt silloin enkä nyt on kuin joku elävä Barbie-nukke.

Mitä tulee tähän Takalaan olen luullut että se on homo niin kuin säämiehet - ainakin se Föhr

Miten joku voi sitä himoita se on lihonut ainakin 25 kg tv-uransa aikana. Järkkyä kun se meinaa tunkea itsensä olkkariin ja meidän makkariin ei pääsis ainakaan

Jotenkin niin epävarman oloinen ja tuntuu, että haukkoo henkeään koko ajan. Ja tosiaankin se hyvää illan jatkoa, heihei!!

Se Liisa Peltonen on ihan eri maata, paljon luonnollisempi.

En tykännyt silloin enkä nyt on kuin joku elävä Barbie-nukke.

Mitä tulee tähän Takalaan olen luullut että se on homo niin kuin säämiehet - ainakin se Föhr

Miten joku voi sitä himoita se on lihonut ainakin 25 kg tv-uransa aikana. Järkkyä kun se meinaa tunkea itsensä olkkariin ja meidän makkariin ei pääsis ainakaan

En ymmärrä miten se ärsyttää joitakin niin paljon että ovat jopa valittaneet maikkarille asiasta.. huoh. Kävelyhomma jees mutta mies ei ole pätkääkään mun makuun.

Mä muistan kun yhtenä päivänä oli vaan muuttunut kauniiksi, alussa oli aika kamala ja yhtäkkiä siitä tuli kaunis. Eikös se petri oo homo? Jostain oon tällaista lukenut joskus

Miten jotain on saattanut ärsyttää tuo?! Tai no... Jos ei sitä olisi ollut niin sitten varmaan sen hiukset tai lasit tai mahakas olemus (niinkuin joku aiemmin jo huomautti) tai joku muu.

Aina pitää jotain naputtamisen aihetta olla.

Tosiaan hyvä esiintyjä mutta aargh niitä vaatteita... Se pukeutuu joskus kuin pikkutyttö. Sillä on esim. ollut kaksi kertaa päällä sellainen ihmeellinen vihreä hame jossa näyttää noin 8-vuotiaalta.

Juha Föhr, Visa Salojärvi ja Pekka Pouta olivat yhdessä viettämässä iltaa.

Kun he olivat juoneet kaikki rahansa Juha kysyi Pekalta:

- Pannanko Visa vinkumaan?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat