Vierailija

jotain esim. ostostesi perusteella samantapaista

tai jotain käyttöyhteistuotetta

tai jotain ihan muuta?

Kommentit (11)

ylipäänsä tykkään jutella kaupantätien kanssa tms. ja siksi mm. asioin pienissä k-kaupoissa, missä on monesti kauppias paikalla ja tervehtii (koska oma elanto on kiinni hänellä myös hyvästä palvelusta).

kiva on saada vinkkejä:) riippuu tietty tuotteesta. En tiiä miten paljon mä haluaisin tietää tätin ideoita ja kokemuksia esim. liukkarin käytöstä.

En myöskään tykkää, että mua onnitellaan kun ostan raskaustestiä (on onniteltu kerran). meillä kun plussakin näyttää tarkoittavan vain keskenmenoa:(

viimeksi kaupan kassatäti toivotti: " Toivottua tulosta!" se tuntui mukavalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että kaikista alennetuista vaatteista sai vielä -50&. ja kehui että siellä on tosi hyvää vaatetta vielä. Olin tosi otettu kun olin lapsen kanssa liikentessä enkä ollut huomionut koko asiaa

Enkä ruokakauppoja lukuunottamatta osta mitään liikkeestä, jossa minua asiakkaana ei noteerata millään tavalla. Olen itse työssä palvelualalla ja tiedän minkälaista hyvä palvelu on, miksi minun pitäisi tyytyä yhtään vähempään?

Englannissa saa tottua kaupantätien (kassojen) kommentteihin. Häkellyin hieman, kun ekoja kertoja ruokakaupassa käydessäni kassa jäi tutkimaan ostamani tuotteen sisältöä, kommentoi sen olevan varmasti hyvää, ja hinnan skannattuaan hihkaisi ' onpas kallista!' .

Vähän riippuu kaupasta. Meidän ruokakaupassa on tosi hyvä lihatiski ja he kyllä suosittelevat usein jotain ruokaa tai kokkaustapaa, jota itse ei tulisi ollut ajatelleeksi. Sen sijaan olisi outoa jos kassalla alettaisiin myydä lisää jotain.

Vaatekaupoissa yleensä on kiva jos suositellaan. Ostan yleensä asukokonaisuuksia, joten on kiva jos housuihin löytyy paita. Samoin tykkään, että alusvaatekaupassa myydään. Mun on vaikea löytää sopivia liivejä, joten jos yhdet hyvät löytyy, niin ostan toisetkin.

Joskus kodinkoneliikkeissä taas saa hakea myyjää, joka suostuisi ottamaan edes rahat vastaan. Luulisi, että kiinnostaisi myydä jos asiakkaalla on rahat kourassa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat