Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ensimmäiset pari vuotta nylkyteltiin kerran viikossa -tahtiin. Sitten oli melkein 1,5 vuoden selibaatti, koska mies ei halunnut seksiä ollenkaan raskauteni aikana eikä heti sen jälkeenkään. Sitten meni taas pari vuotta kerran viikossa -tahtiin, mulle olisi kyllä maistunut useamminkin mutta mies ei halunnut.

Mutta nyt! Puoli vuotta on mennyt ettei se malta näppejänsä pitää erossa. Ennen se ei koskaan puhunut mitään rivoja ja nyt se puhuu pikkutuhmia koko ajan. Se haluaa jopa kokeilla juttuja joita se ennen kammoksui.

Onpa mielenkiintoista nähdä, minkälaista meidän makkarissa on viiden vuoden päästä...

Kommentit (10)

Täällä on aina tuo sama vastaus.

Sillä ei ole toista, se on 100% varma tieto. Toisten katseleminenkin on kyllä niin hänen periaatteitaan vastaan, etten siihenkään usko, mutta mitäs se haittaa vaikka katsoisikin kunhan ei koske.

Voikohan laihtuminen vaikuttaa miehen hormonitasoihin niin, että kiinnostus seksiin lisääntyy?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minttuni:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Voikohan laihtuminen vaikuttaa miehen hormonitasoihin niin, että kiinnostus seksiin lisääntyy?

ap

Muistan itse kun laihduin ja kiinteydyin niin tunsin itseni seksikkääksi ja haluttavaksi. Ja seksiä oli enemmän.

Toinen voi olla se, että se on saanut itsensä irti sohvalta. Ennen se istui nojatuolissa joka päivä töiden jälkeen nukkumaanmenoonsa asti eikä muuta tehnyt kuin katsoi telkkaria ja söi. Nyt sillä on menossa pieni rakennusprojekti, eli jotain järkevää tekemistä illoiksi.

ap

Vierailija:

Lainaus:

ap

Muistan itse kun laihduin ja kiinteydyin niin tunsin itseni seksikkääksi ja haluttavaksi. Ja seksiä oli enemmän.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat