Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

mies tekee kaiken työn?

Tulipa vaan mieleeni, sillä meillä on aika usein, varmaan 3-4 kertaa kuussa pelkästään sellaista, että mies saa suuseksiä. En kyllä voisi kuvitellakaan, että meillä olisi pelkästään sellaista seksiä, että mies antaisi suuseksiä ja olisi itse ilman. Kuinkas teillä muilla?

Meillä ainakin mies on äkäinen kuin ampiainen jos jää itse ilman. Eli aina ensin hän tai sitten pelkästään hän. Ei suostu sellaiseen, että pelkästään minä.

Kommentit (8)

Mies antaa suuseksia, dildottaa tai sormettaa tai kaikkia samassa sessossa. Ja minun ei tarvitse tehdä yhtään mitään ja mies ei siis saa mitään. 1-2 kertaa viikossa myös minä teen miehelle niin, että annan suuseksiä enkä itse saa mitään. Muina kertoina sitten molemmat saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

suuseksiä kuin mieheni. Meillä oikeastaan joka rakastelun aikana mieheni antaa suuseksiä minulle, mutta itse innostun hyvin harvoin ottamaan suihin häneltä. Ikinä ei ole ollut tilannetta, että olisin vain ottanut häneltä suihin tai päinvastoin. Kyllä tuo suuseksi kuuluu osana rakastelua.

naiselleni suuseksiä joka kerta, antaisin, vaikken itse saisikaan. Eilen viimeeksi ehdottelin, että haluaisitko, minua ei haittaa, vaikken saisikaan. Itse saan suihinoton ehkä kerran kolmessa kuukaudessa, itse ei tee aloitetta siihen ikinä.

-M34PS-

täytyy sanoa, että minäkin saan sillon tällön suuseksiä ilman mitään muuta touhua. jos minä antasin vaimolleni suuseksiä niin minuapa rupee haluttamaan niin paljon, että pakko saada muutakin.

mies 41.v

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat