Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Suhde tuntui olevan ihan vakaalla pohjalla, mutta nyt pariskunta on eron partaalla.

Kaverini avovaimo on uhkaillut koko ajan sillä, että hän on raskaana ja kuinka äiti saa huoltajuuden. Kaverini on nyt siis aivan hajalla, koska hänelläkin oli kova vauvakuume ja oli innoissaan raskaudesta (on toki edelleen).

Mä olen ihan sanaton. En tiedä, kuinka kaveriani neuvoisin. Olen kehottanut puhumaan ja neuvottelemaan asioista ja sanonut, että ehkä aika parantaa. Pariskunta käy kyllä jo pariterapiassa, mutta ei se oikein ole kuulemma auttanut.

Olen sanonut, että kannattaisi sinnitellä edes raskaus- ja pikkuvauva-aika yhdessä, koska se on raskasta hoitaa yksin vauvaa.

Kuinka voisin kaveriani auttaa? Mitä pitäisi tehdä?

Kommentit (7)

Suosittele kaverillesi et yritää ymmärtää ja auttaa ja tukea kaikessa. Tekemällä positiivisia asioita ja rakastamalla voi suhde vielä nousta jaloilleen. Nainen kokee raskauden pelottavana ja uutena asiana ja todennäköisesti pelkää kuollakkeseen menettävänsä lapsensa. Onhan se hankalaa rakastaa jos toinen on aivan raivona ja kiukkuinen mutta yrittäisin kuitenkin tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat