Vierailija

Ihan vaan mielipiteitä kysyisin...Meidän 6v on kipeenä. Tänään nousi kuume. Nyt oli äsken 39. Olen antanut hälle kaksi 125mg suppoa n. klo 22. Ja nyt puoli yksi annoin samat. Kuume ei laske. Tyttö ei suostu ottaa tehokkaampia lääkkeitä suun kautta. Mitä mieltä ootte...Onko kuume saatava laskemaan vai voinko antaa hänen nukkua ilman peittoa ja ikkuna auki. Huolestuttaa...

Kommentit (4)

että pistäisin ottamaan kuumetta alentavaa suun kautta, jos supot ei auta (tosin vastahan noi vikat supot on annettu, niin että kannattaa varmaan ootella hetki), kunhan nyt siis ei tuu mitään yliannostusta. Eihän se tosiaan voi olla sellainen asia, josta lapsi voi vaan kieltäytyä. Mitä suun kautta annettavaa teillä on? Sitten viileetä juotavaa ja kevyissä vaatteissa, ehkä jonkin kevyen viltin kanssa nukkumaan. Mutta mä en ole mikään asiantuntija, noin vaan varmaan tekisin itse.

Eli kääri kylmään veteen kastellut froteepyyhkeet sääriin ja käsiin ja esim. kaulaan. Vievät sen kuumeen hetkessä.

Tuota flunssaa on liikkeellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ajattelinkin, että täytyy kai pakottaa. Mutta olen jo antanut noin paljon suppoja. Ajaattelin vaan, että voiko taas antaa lääkettä suun kautta

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat