Vierailija

Mikä se sitten oikeestaan on, kertokaas miekkoset, mikä tekee naisesta lahnan sängyssä? :)

Kommentit (8)

Olenko lahna vai en? Miehen mielestä siis olen.

Mies makaa sängyllä ja katsoo telkkaria. Minä menen viereen, otan munan suuhun, imen, nuolen ja käytän myös kättä samalla. Saatan jopa huohottaa koska itse tykkään suihinotosta ja tulen siitä ihan kiimaiseksi. Annan miehelle suuseksiä, sitten yleensä hyppään päälle ja ratsastan hetken. Saatan myös mennä miehen naamalle istumaan, että saa nuolla hetken. Sitten käännyn selälleni ja mies tulee päälle. Nostan yleensä jalat ylös, liikutan lantiota ja samalla voihkin ja huokailen. Monesti vaihdetaan vielä asentoa, että menen kontalleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että " kyykkyratsastus" ei onnistu. Eikä kannata akkojen valittaa, ettei tunnu naisesta miltään. Kai nyt miestäkin voi joskus ajatella. Lahnamaista on se, että makaa vaan selällään ja tyytyy siihen mitä annetaan. Ja yleinen kömpelyys ja voimattomuus. Kyvyttömyys kannatella kroppaansa.

ja se ettei edes viitsi panostaa seksiin ei koske edes miehen vehkeeseen saatikka tee sillä jotain. Katsoo kattoon ja pyörittää silmiä kun mies touhuaa. Kamalinta mitä mehelle voi sattua. Tulee aika tyhmä olo....

kerran olen " pannut lahnaa" ja se oli kyllä aikamoinen shokki, koska normaalisti koen että seksi on rakastelua molemmin puolin. Tämä muuten ihan fiksu nainen jähmettyi seksin aikana kalapuikoksi. Sai kyllä orgasmin häntä nuollessani, mutta seksi oli aivan järkyttävää kun mun piti arvailla hänen pienistä värähtelyistä mistä hän piti ja hänen kosteudesta että hän kuitenkin oli mukana pelissa. Yksi kerta illalla, ja aamulla vielä kokeilu riitti.

Ihan hyvä ystävä toki, mutta seksi oli pelottavan yksipuolista.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat