Vierailija

Uudessa asunnossamme on laminaatti keittiössä ja VIHAAN sitä: pienikin tippa jotain (jota lapsiperheessä riittää) ja lattiassa on jälki. Yhdestä kohtaa laminaatin raja on vähän pullistunut kun siihen on kaatunut jotain ja ehtinyt imeytyä.

Haluaisin siis muovimaton keittiöön, onkohan miten iso operaatio, voiko itse tehdä? Poistetaanko laminaatti alta (siellä alla ilmeisesti vanha puulattia)? Jos teettää niin paljonko yleensä remppamiehet maksaa/tunti, 30e?

Kommentit (8)

ja taipuisia. Laitettiin eteiseen, eikä kaduta. Ei naarmun naarmua, ei kupruja, ei näkyviä tiplajälkiä, eikä reunojen turpoamista. Suomalaiset ovat niin rakastuneita noihin laminaatteihin.

Ihana saumaton muovimatto, kestävä ja tyylikäs, suosittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse ottaisin ehdottomasti mieluummin muovin kuin laminaatin!

Lainaus:

laminaatin muovimattoon? En kyllä tekisi sitä itse. Meillä ainakin kestää parketti ja laminaatti ihan hyvin, vaikka lapsia onkin.

ja epäilen että alla on vanha puulattia. Pitääkin tarkistaa. Keittön lattia on kuitenkin sen verran korkeammalla että sinne se vanha on jätetty.

Lainaus:

laminaatin muovimattoon? En kyllä tekisi sitä itse. Meillä ainakin kestää parketti ja laminaatti ihan hyvin, vaikka lapsia onkin.

ja kaipaisin tietoa vaihdon tai asennuksen tehneiltä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat