Vierailija

lapsen ja toisen vanhemman tapaamisissa. Minkä takia ylipäänsä erositte? Mulle on eräs ihana sukulainen sanonut että jos mies ei ole juoppo eikä väkivaltainen niin ei ole aihetta eroon.

Kommentit (12)

on elämä sitten miten vaikeaa tahansa sen eron jälkeen. Lapsilla on kuitenkin vielä vanhemmat joita tavata muualla kuin vankilassa tai hautuumaalla.

Tiedän lähipiiristä tapauksen jossa jälki olisi ollut varmaan aika pahaa jos liittoa olisi yritetty väkisin jatkaa, jompikumpi puolisoista olisi tappanut toisen tai itsensä lopulta. Riitaa tulee vieläkin kun ovat tekemisissä, mutta lasten ei tarvitse siitä kärsiä ja molemmat puolisot ovat muuten tyytyväisiä elämäänsä kun ovat päässet toisistaan eroon. Riidat liittyvät lasten tapaamisiin, joten ne varmaan loppuvat kun lapset ovat aikuisia.

Kyllä sinäkin sitten ymmärrät näitä valituksia ja ongelmia jos/kun ero osuu omalle kohdallesi. Jos noin kovasti ärsyttää lukea toisten valituksia niin ÄLÄ LUE.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

niin kai se avioliitto on sellaisen kanssa ollut jo enemmänkin karmeaa?

siis miksi ap oletat, että huono lasten tapaaja olisi hyvä puoliso ja vanhempi, jos ei olisi erottu?

Tai tunnekylmässä liitossa, jonka jäisyyden aistivat lapsetkin (terve parisuhdemalli!)?

Kritisoin sitä, että asioita ei ole yritetty hoitaa, mutta siltikään en voi tietää mitä toisten taustalla on. Turhia eroja on varmasti, mutta mistä minä - ulkopuolinen - voin tietää mikä eroista on turha?

Olen varmaankin ap:n suosiossa kun erosin juuri siksi että mies joi, löi ja petti.

Kyllä helpottaa tätä erohelvettiä, kun joku hyväksyy ratkaisuni.

Erotahan voi tosiaan vain kahdesta ap:n esittämästä syystä.

Entäs minä? Voiko erota miehestäni, joka petti minua toisen naimisissa olevan miehen kanssa? Vai pitääkö jatkaa avioliittoa hinttarin kanssa?

Sanopa se, ap. Ja muista kysyä asiaa myös ihanalta sukulaiseltasi.

No sitten ei kyllä kannata kenenkään erota? Ap:n on helkkarin hyvä puhua jos ei ole mitään omakohtaista kokemusta täysin perseellään olevasta suhteesta, joka vie koko elämänhalun ja kaiken voiman ihmisestä. Olkoonkin, että ihmiset eivä suhteessa ole väkivaltaisia tai alkoholisteja. Ap:n kannattaisi sitten varmasti jättää lukematta valitukset. Minua taas ärsyttää tällainen asioiden mustavalkoistaminen ja yksinkertaistaminen ihan kamalasti.

ja uhkailevat erota tästä kun lapset x-vuotta tms. Puolison läsnä ollessa ovat mielinkielin ja lipeviä, seläntakana oikeita käärmeitä.

Sit ärsyttää myös ne turpaansa ottajat jotka uhkaa erota mutteivät sitä kuitenkaan tee.

Vierailija:

Lainaus:

Erotahan voi tosiaan vain kahdesta ap:n esittämästä syystä.

Entäs minä? Voiko erota miehestäni, joka petti minua toisen naimisissa olevan miehen kanssa? Vai pitääkö jatkaa avioliittoa hinttarin kanssa?

Sanopa se, ap. Ja muista kysyä asiaa myös ihanalta sukulaiseltasi.

Mutta aapeen logiigan mukaan et eroa, jos hinttari ei lyö eikä juo.

Ja useinmiten kun eronneet valittaa, on kyseessä petetty ja jätetty yh, jonka ex-ukko on täysi paska ja huono isä (niin kuin tuntuu olevan suuren osan läsnäoleva ukkokin)...Mitenkäs estät eron, jos toinen lähtee?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat