Vierailija

Käytössä n.80-150e,tuo max jos on tosi ihanat ja hyvät!! :)

Kommentit (18)

Eccolla on joitakin kivoja malleja, mutta suurin osa aika tätimäisiä. Mukavia ovat jalassa kyllä. Vagabondilta saattaa löytää hyviä myös, vaikka ne eivät ihan yhtä laadukkaita olekaan. Mutta helmiä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mitä kenkiä olet ostamassa ja missä päin maata olet tekemässä ostoksesi? Mun oletukset lähtevät Helsingistä, mutta osaa merkkejä saanee muualtakin maasta.

Jos olet ostamassa kävelykenkiä ja saa olla rennompi tyyli, niin ostaisin ehdottamasti Camperin kengät. Myös Clarksin valikoimat kannattanee tarkistaa. Campereita saa esimerkiksi Ziosta. Clarkseja nyt vaikka Aleksi 13.

Jos taas hiukan formaalimpi eikä tarvitse kosteudesta välittää, niin katsastaisin jo mainitun Billi Bi:n ja Tarsalallakin on loafereita. Rizzon valikoimat kannattaa myös tarkistaa. Billi Bi on kohtuullisesti edustettuna Stokkalla. Rizzo ja Tarsala omat liikkeet.

Kantsii muuten laitattaa suutarilla kumipohjat kärkeen, kenkien käyttöikä kasvaa vuosilla.

Jos olet ostamassa saappaita, niin lisää hintahaarukkaan rahaa tai odota alennusmyyntejä joulun jälkeen. Kunnon saappaita on vaikea saada kovinkaan paljon alle 200 euron.

Jos olet ostamassa juhlakenkiä: niin Muxart, Rizzo, Tarsala hyviä merkkejä. Edellä mainittujen lisäksi kannattaa tsekata kenkäkaupoista RedShoe ja Kenkäfriikki, joka saattaa mennä haarukasta ohitse.

Ysi kiittää kohteliaisuuksista. Mutta pikkukommentti: jos ostaa laadukkaat kengät, niin ne ovat _aina_ sopivat jalkaan. Jos eivät, niin kyseinen koko tai malli on väärä.

Kannattaa vaan sovitella eri malleja ja merkkejä, ei kannata laittaa satasta kenkiin, jotka eivät istu. Ei-sopivat kengät menevät helposti pilalle kun venyvät vääristä paikoista. Sen lisäksi itselle tulee rakkoja ja pahimmillaan jopa selkävaivoja.

Vierailija:

Lainaus:

Mitä kenkiä olet ostamassa ja missä päin maata olet tekemässä ostoksesi? Mun oletukset lähtevät Helsingistä, mutta osaa merkkejä saanee muualtakin maasta.

Jos olet ostamassa kävelykenkiä ja saa olla rennompi tyyli, niin ostaisin ehdottamasti Camperin kengät. Myös Clarksin valikoimat kannattanee tarkistaa. Campereita saa esimerkiksi Ziosta. Clarkseja nyt vaikka Aleksi 13.

Jos taas hiukan formaalimpi eikä tarvitse kosteudesta välittää, niin katsastaisin jo mainitun Billi Bi:n ja Tarsalallakin on loafereita. Rizzon valikoimat kannattaa myös tarkistaa. Billi Bi on kohtuullisesti edustettuna Stokkalla. Rizzo ja Tarsala omat liikkeet.

Kantsii muuten laitattaa suutarilla kumipohjat kärkeen, kenkien käyttöikä kasvaa vuosilla.

Jos olet ostamassa saappaita, niin lisää hintahaarukkaan rahaa tai odota alennusmyyntejä joulun jälkeen. Kunnon saappaita on vaikea saada kovinkaan paljon alle 200 euron.

Jos olet ostamassa juhlakenkiä: niin Muxart, Rizzo, Tarsala hyviä merkkejä. Edellä mainittujen lisäksi kannattaa tsekata kenkäkaupoista RedShoe ja Kenkäfriikki, joka saattaa mennä haarukasta ohitse.

Clarksilla on jalassa hyvän tuntuisia kenkiä ja malleissakin löytyy.

Riekeriltäkin löytyy jalkaan mukavia kenkiä sekä eccolta. Tietysti riippuu hieman oman jalan mallista millaiset on sitten kenellekin ne hyvät knegät. Ei pelkkä merkki tee kengistä hyviä juuri sinulle.

Esim. Eccot ovat (mallista riippuen) liian kapeita ja pitkiä minun jalkaan sopiviakin löytyy mutta en ole sitä koskaan oikein kokenut omakseni.

Kyllä niitä löytyy jos viitsii kenkäkauppaan mennä katselemaan. Tai jos paikkakunnaltasi löytyy Sokos löytynee sieltäkin niitä laatukenkiä.

bianca food kengät ja saappaat ovat tosi upeita. sekä laadukkaita. noi palmroothin saappaat saisi mnulta 50 eurolla. ollut vain 2 kertaa jalassa. niissä on 5 cm korko ja itse olen niin pitkä etten viitsi käyttää kun ovat niin korkeat. maksoin nistä itse 140 euro se oli heräte ostos. . .tuhlari kun olen.

toivottavasti mieheni ei lue tätä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat