Vierailija

Mä varmaan söisin lempiruokaani ja viettäisin päivän lasteni kanssa!

Kommentit (14)

ja viettäisin vapaapäivän heidän kanssaan. Ottaisimme valokuvia koko perheestä.

Kirjoittaisin lyhyet kirjeet ystäville ja sukulaisille joille haluan jotain sanoa ja kertoisin että olen iloinen että olen saanut olla osana heidänkin elämäänsä.

Illalla rakastelua mieheni kanssa, sitten viereen nukkumaan. Valvottaisiin toki myöhään ja juteltaisiin.

Mä varmaan vaan itkisin koko päivän, rypisin itsesäälissä ja valittaisin kohtaloani. Toivottavasti saisin myös sanottua rakkailleni kuinka paljon he minulle merkitsevät. Niin ja päiväkirjat ja dildot hävittäisin, en haluis et perikunta löytää ne... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kaikille rakastamilleni ihmisille.

Miehelle omansa, lapsille omansa, vanhemmille ja appilan väelle omansa. Kavereille omansa.

Kirjoittaisin ja kiittäisin, kertoisin kuinka tärkeitä ovat jne.

tai sitten ei... ehkä kiukuttelisin kaiken epäreiluutta, polkisin jalkaa ja kieltäisin heitä ikinä rakastamasta muita yhtä paljon kuin minua ja sanoisin miehelle, että jos ikinä otat uuden naisen palaan heti kummittelemaan ja tapan sen sydäriin :)

ja kirjoittaisin ohjeita ja listoja miehelle lasten hoidosta jne. tärkeistä asioista. Vaikka toki olisi kiva rentoutua ja viettää aikaa perheen kanssa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat