Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Hattu oli päässä melkein kokoajan. Yhtäkkiä olin ihan sekaisin, päässä pyöri ja olin ihan kalpea, huonovointisen näköinen, join kokoajan yht monta litraa vettä, oli tosi kuuma ja olin aivan kamalan näköinen

Kommentit (11)

Koittakaa nyt hyvät ihmiset uskoa, että vesi ei ole mikään hellejuoma, siitä ei saa mitään menettyjä elektrolyyttejä takaisin. Juo vissyä tai vaikka mehua

paljon kauemmin niin olis taju lähtenyt. Aurinko porotti suoraan eikä varjopaikkaa ollut missään. Uimaan en edes uskaltanut lähteä kun oli niin kamala olo. Tuntui että pää räjähtää, ja muistakaa ne hatut aikuisetkin, mulla se ei tosin auttanut eilen mitään. Eli vettä ei siis kannata juoda kuumalla vai? Onko mehu hyvää sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Miksi sitä sanotaan jos suoloja haihtuu? Oli kyllä aivan järkyttävää, kuin olisin ollut huumeissa tms. Paita oli aivan märkä ja naama myös, vatsa oli täynnä mehua ja sen juominen ei auttanut mitään. Kun pääsin viileään autoon ja kotiin niin helpotti. Tänään aamulla myös kun koti oli kuuma niin tuli vähän sama homma muttei niin pahana, pakko oli vain pestä naamaa kokoajan että pystyi olemaan

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat