Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

kokemuksia kaivataan?

Kommentit (6)

Kantokassi on pehmeä ja kummallinen, joten en ole sitä käyttänyt. Kovaa näihin ei kyllä taitaisi mahtuakaan. Vauva on ollu makuupussissa tms.

Ihanat rattaat! Käytettynä ostin ja päivittäin on käytetty 3.5 vuotta meillä. En tiedä, että miten kauan alkuperäinen omistaja on käyttänyt. Täysin ehjät ovat edelleen. Usein on ollut kolmekin lasta kyydissä (vauva " perällä" ja isoin hänen kohdallaan jalkatelineellä, joskus 3 rinnakkain istumassa.)

olen miettinyt eri ikäisille sisaruksille (vauva ja noin 2v). Mahtuuko kantokassi vaikka on yhtenäinen jalkatuki ja jos se on alhaalla? Miten rattaat mahtuu kaupanovista tai lähinnä kassojen ohi?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mulla on oran tuplarattaat ollut kohta kolme vuotta käytössä ja olen todella tyytyväinen mahtuu hisseihin, ovista , kaupan kassoista. mulla on erilliset jalkatuet näihin ainakin menee pehmeä kantokoppa

Nythän se on jo tehnyt konkan ja nimi myyty ulkomaille. Tietääkseni tulevat jostain Puolan tms:n suunnalta. Kummipojan syntyessä kolmisen vuotta sitten äiteensä osti ne suomalaiset ORAt, olivat tukevat, hyvät työntää 2 eri-ikäisen kanssa, jalkapeitto oli tosi paksu esim. Brioon verrattuna. Ainoa vika oli, että nivelaisa alkoi prakata parissa vuodessa. Esim. junaan nostaessa saattoi lukitus paukahtaa. Olis ehken menny takuuseenkin, mutta ei tullut koskaan kysyneeksi. Toisaalta, kestääköhän mikään nivel tuplakärryjen nostelua muksut kyydissä..? Muutoin tykkäsi kovasti.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat