Vierailija

Jos on itse tehnyt jonkun kirjallisen työn ja käyttää tätä samaa kirjallista työtä toiseen eri aineen harjoitustyöhön, onko se väärin. Mulla ois yksi työ tehtynä, jonka voisin pienin muutoksin hyödyntää toiseen aineeseen ja näin pääsisin aika helpolla. Nyt sitten täällä mietin ja omatuntoni kanssa kamppailen, että onkos se eettisesti väärin. Mielipiteitä, kokemuksia!

Kommentit (11)

Ihan hyvin voit käyttää samaa työtä, mitä tuota turhaa uutta alkaa vääntää. Mä ainakin hyödyntäsin työtä.. tai tarpeen tullen käyttäsin jopa ihan semmosennaan.

t:uskovainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla

meille laitoksella jopa kannustettiin samojen aihepiirien valintaa eri esseissä, ja esim. proseminaarissa laadittusta työstä muokattiin myöhemmin kandi ja samaa tekstiä saattoi myös käyttää osana gradua eli samasta tekstistä saattoi saada useita opintoviikkoja.

koska tekijänoikeus sinun tuottamaasti tekstiin on tietenkin sinulla. Siitä en sitten osaa mennä sanomaan millä silmällä sitä teidän opinahjossanne katsotaan.

koska eka tehtävän olen tehnyt yliopistossa ja tämän tehtävän teen kesä yliopistoon. Molemmat kuuluvat hallintoon, mutta eri nimiset kurssit. En voi ihan sellaisena käyttää työtä, mutta pienin muutoksin ja lisäyksin. Kuitenkin apua olisi niin paljon, että viikon/kahden työn teen päivässä :)

Mä pyrin minimoimaan työn määrän ja pääsemään helpommalla. Meillä suositellaan yliopistolla että työt tehtäisiin niin, että niitä voi jatkaa tai täydentää muilla kursseilla.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat