Vierailija

Voisin veikata että aika vähän. Jos nimittäin ajattelee vaikka ihan tavallista kaksilapsista perhettä niin eipä taida aikaa jäädä. No, onhan se kiva sitten murrosikäisiä varten :)

Rahaa voi tietysti olla niin että vaikka rakennuttaisi kolme sellaista mutta tuttavapiirissä näkyy jo sitäkin että tingitään tärkeimmistä neliöistä ja tehdään suuren rahan kotiteatterihuone, kodinhoitohuoneesta viis.

Jokainen tyylillään mutta kyllä joskus ampuu yli ja kovaa.

Lopuksi vielä että en ole kateellinen, minä satsaan enemmän tuohon puutarhaan :))))

Kommentit (3)

Kotiteatteria käytämme useamman kerran viikossa ja joka kerta se tuntuu ihan luksukselta. Katselemme miehen kanssa elokuvia pari-kolme kertaa viikossa, jotkut tv-sarjatkin katsotaan isolta screeniltä. Aina siis lasten nukkumaan menon jälkeen eli 21->. Lapset katsovat viikonloppuna yhden tai kaksi elokuvaa siellä.

Meillä on kotiteatterihuoneessa akustiikkaovi, kaksinkertaiset seinät ja akustiikkapaneelit katossa, joten ihan kunnolla saa tykittää ja mitään ei kuulu muualle.

Asuinneliöitä yht. 197m2 neljälle hengelle, joten kotiteatterin takia emme ole tinkineet mistään.

Ja muuten, minäkin aion alkaa laittaa puutarhaa ensi kesänä. Ei ole mitenkään poissulkeva asia kotiteatterin kanssa.

Minäkin yleensä hoidan puutarhaa klo 21 jälkeen kun lapset nukkuvat. kiinnostuksen kohteet on niin erilaisia :)

Talvella taas pidän aikaisista nukkumaan menoista :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse en missään nimessä haluaisi kotiteatterihuonetta. Katson todella vähän televisiota ja videoita en vuokraa milloinkaan. Aikaa kyllä on, sillä lapset ovat isoja, mutta puuhailen paljon mieluummin jotain muuta. Minäkin satsaan puutarhaan ja sen lisäksi ulkoilu, lukeminen, kaverit ja matkustelu ovat minun juttujani.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat