Vierailija

Niin, olisiko kohtalotoveria tai muuten tietävää paikalla ja kertoisi kannattaako huolehtia. Tämä on kolmas odotus ja paikat olivat nätisti kiinni ainakin vielä rv24 kun viimeksi on alapäähän kurkattu.

Mutta nyt siis rv32 täyttyy ja olo alkaa olla tosi tukala. Välillä käy jo mielessä, että niinköhän tämä putoaa kyydistä joku hetki... vauvan pää on aivan nivusissa kiinni ja jalatkin ylettyvät navan alle ainoastaan. Ylävatsa on tyhjää täynnä. Selviä supistuksia ei tunnu, mutta sellaista alavatsan ja alaselän kiristelyä kylläkin. Kumartumaan tai kyykkyyn ei pääse lainkaan, sillä tunne alapäässä on jotain ihan järkyttävää.

Tää ei taida olla ihan normaalia näille viikoille? Huolettaa, että syntyy etuajassa.

Onko kokemuksia?

Kommentit (3)

Ettes vaan kuvittele nyt? Jalat ulottuu navan alle? Kyllä se sun vauvas aika pieni sitten on, tai sinä varsinainen jättiläinen. Millon viimeks kävit neuvolassa?

Olin neuvolassa viimeksi maanantaina ja siellä terkka ihmetteli vatsan muotoa. Sf-mitta ei ollut kasvanut lainkaan edellisestä mittauksesta, josta oli kulunut aikaa kolmisen viikkoa. Terkka sitten tunnusteli vauvaa ja totesi vauvan olevan niin alhaalla, ettei päästä saa kiinni. Jotenkin mykkyrässä vissiin siellä on, koska kantapään terkka sanoi tuntevansa mutta siis navan alla.

Oli terkkakin sen verran huolestunut, että sanoi konsultoivansa äippäpolia ja soittavansa mulle päin. Ei vaan ole nyt mitään kuulunut enkä itse saanut terkkaa tänään kiinni puhelinajalla.

Siksi kyselen olisiko kommentteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat