Vierailija

Kommentit (11)

En kaipaa mitään ökytaloa, vaan mukavan, kodikkaan asunnon meille. Ihan vielä asia ei ole ajankohtainen, mutta suunnilleen olisi kiva tietää minkä hintaluokan asuntoa alan pikkuhiljaa katselemaan. Varmaan jotain 100 000 vois olla realistinen summa?

ap

sulla ei takuulla ole varaa sadan tonnin lainaan.

Mieti nyt vähän! Vaikka ottaisit sen 20 vuodeksi, niin sun pitäis lyhentää sitä 650 euroa kuukaudessa. Sulla jää verojen jälkeen ehkä käteen 1100 euroa, joten sulla jäis kaikkiin muihin kuluihin 450 euroa.

MIKÄÄN pankki ei ole niin hullu, että myöntäis sulle tollasen lainan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

olen itse joskus laskenut. ja palkkamme on kuitenkin tosi pieni. laskin ihan normaali vuokra tai asoasuntoon. kun omaa ei pk-seudulla pahemmin saa tai jonkun pienen. vaikka olisi alkupääomaakin.

No joo. Tarkoitus ei ole nyt masentaa, mutta jos sinulla ei ole merkittäviä säästöjä ja muita tuloja, tuskin saat kummoista asuntolainaa sairaanhoitajan tuloilla.

Laske itse. Paljonko tulosi ovat kuukaudessa (mukaanlaskien elarit, lapsilisät ja mahd. sivutulot ja tuet)? Entä kiinteät menot (jos siis et laske nykyistä vuokraasi, vaan sen sijaan mahd. yhtiövastikkeen)?

Mitä jää jäljelle? Siitä pitäisi voida ostaa ruoka ja vaatteet, lääkkeet ja harrastukset. Sekä hoitaa lainaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat