Seuraa 

Meillä poika 11/04 ja toista lasta toivomme. " Tekemällä" ei ole ruvettu tekemään, vaan ollaan ajateltu että saa tulla/tulee jos on tullakseen. Ja itse ainakin ajattelen, että jos lasta rupeaa tekemällä tekemään niin se stressi on niin suuri ja pettymys suurempi jos ei tärppää silloin kun haluaisi. Nyt sitten pitäisi menkat alkaa 20 pvä ja yhen negatiivisen testin olen jo tehnyt. Menkat on vaihtelevasti säännöllisen epäsäännölliset. Omasta mielestä oireita on ollu tai sitten ne ovat olleet mielikuvituksen ja toivomisen tuotoksia. Ja se negatiivinen masensi mieltä =( Mutta ei auta kun odottaa että tuleeko menkkoja ja miten oireet jatkuvat. Ensimmäisen kanssa oli aika hankalaa alusta asti kun kilpirauhaset reistaili ja oireet oli parin viikon raskauden jälkeen tosi rajut;huimausta, pyörtyilyä ja pahoinvointia. Tietty toivoo ettei oireet olisi nyt niin pahat jos tulen raskaaksi, molemmat toivomme toista lasta ja poikakin on puhunut vauvasta =) Siskolla la 31.12.07 että sekin lisää kuumetta.

Kommentit (1)

meillä tyttö 1/05, ja myöskin kakkonen mielessä. Samat kuviot, tulee jos on tullakseen. Kovasti jo odotan että tärppäisi, kuitenkin vasta eka kierto kunnon kuukautisten jälkeen... et ei vielä paljoo ollaa keritty yrittää.2,7v tyttömmekin kyselee pikkuvauvan perään!! :)

Etelässä käytiin juuri miehen kanssa kaksistaan ja siellä olin jo ihan varma raskaudesta; rintoja aristi, huimasi, mahaa nipisteli, mieli tosi herkkä, alkoholi ei maistunut.. muutama päivää matkan jälkeen sitten alkoikin menkat. Nyt en luota mihinkään oireisiin, vaan odotan kunnolla niitä menkkoja ensin ja sit testaan.

ONNEA TEILLLE YRITYKSEEN!!! :) :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat