Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Ostiko kukaan viimeisen vuoden aikana sitä Samsungin tv:tä josta piti saada unelmamatka kaupan päälle? Itse en ostanut mutta laitan vain tänne tiedoksi että se matkatoimisto TLC marketin ei oikeasti järjestä niitä matkoja, joten sen varaan on ihan turha laske, otaa itse lennot, niin ilman majoitusta on. Olis tosi kurjaa varsinkin lapsiperheelle jäädä tyhjän päälle, ilman majoitusta, jos on jo lennot ostanut.

Jos olette yrittäneet matkaa saada ettekä ole saaneet ottakaa jo yhteys jälleenmyyjään ja jos ei mitään tapahdu kuluttajaneuvontaa. Kuluttaja-asiamiehellä on jo useita juttuja tästä asiasta käsiteltävänä. Myös muut yritykset ovat käyttäneet tätä TLC marketin firmaa, joten sama jutta koskee kaikkia muitakin, joilla ongelmia kyseisen firman kanssa. Lisää tietoa löytyy mm. suomi24.fi-yleistä matkailusta keskusteluista.

Kommentit (4)

unelmaloman " majoitusehdot" . Niissa oli monta todella epailyttavaa kohtaa. Onneksi ei ikina lahdetty tuollaista matkaa jarjestamaan ja itseasiassa televisiotakaan ei ostettu itse.

tuo TLC marketin on kai joku mailman laajuinen ja luotettava firma, mutta joku vaan klikka niillä siellä ruotsin toimistossa, mistä ne hoitaa myös Suomen asiakkaat ja ne meni sitten pilaamaan kaiken luottamuksen. Eikä hoitaneet itse pitäneet niitä ehtoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat