Seuraa 

Mistä Tampereelta kannattaa lähteä hakemaan ison koon imetysliivejä? Varmaan olis joku erikoisliike, koska esim. Prismasta oon jo kattonu mutta siellä ei niin isoja oo mitä tarvittisin =( eli mun koko olis jotain noin 90 F kai, koska nyt on 90E ja pienet on, ostin nämä vaan hätä tilassa kun en muitakaan löytäny ennen vauvan syntymää...

Kommentit (3)

Kannattaa hakea liiviliikkeestä. Olet sen verran rintava, että kannattaa sijoittaa imetysliiveihin. Itse hain liivini Kuninkaankadulla olevasta Change-liikkeestä. Hintavathan ne oli mutta taatusti joka pennin arvoiset. Ja liikkeen palvelu on aivan huipputasoa. Mulla on normaali kuppikoko D. Laitokselta lähdettyäni kävelin liikkeeseen ja kerroin, että olen juuri synnyttänyt ja tarvitsen kunnon imetysliivit. Myyjä mittasi rinnanympäriksen ja osasi silmämääräisesti hakea sopivat liivit. Ei tarvinnut sovittaa kuin niitä yhtiä, mikä oli hyvä, koska minulla oli tuolloin tulehdus molemmissa rinnoissa ja olin tosi kipeä. Elämä tuntui heti paremmalta; selkäkivut katosivat ja olo helpottui kerrasta!

Jansku

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tampereesta en tiedä mitään, mutta sen tiedän että itse ostin ihan tavan liiviliikkestä anitan sellaset " pitsiset" imetysliivit ja on ollu ihan sika hyvät. Väreinä on musta ja valkee (multa löytyy molemmat) ja siinä keskellä on sellanen vaaleenpunainen muovinen anitan merkki. Hinta oisko 50e ja 100% hintansa väärti.

Siks kehun sulle liivejäni, koska mulla myös iso kuppi taitaa olla E ja on välillä NIIIIN hankala löytää liivejä. Mut yleensä kun kävelee ammattitaitoiseen liiviliikkeeseen missä on monia merkkeja ja malleja niin osaa myyjät etsiä just minulle sopivat ja tukevat liivit.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat