Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Rakastaako hän miestä? Mikä voisi olla syynä siihen, ettei suostu menemään edes maistraatissa naimisiin?

Kommentit (16)

avioehdot ja halusin kypsyä henkisesti siihen että vaihdan sukunimeni. Ja yksi oli laihduttaminen.

ja nyt olen naimisissa =) ja ennenkaikkea häät tuli maksettua itse =)

Kumpi sulle on tärkeämpää raha vai rakkaus? YÖÖÖÖÖÖK, kun inhottaa tuollainen ahneus. Oikeinko pelottaa, että rahaa vois kulua. Voi jösses! Olihan tuo vitsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Rakastan silti miestäni ihan täysillä ja aion elää hänen kanssaan loppuelämäni. Naimisiinmeno on musta vaan jotenkin korni perinne... ehkä lievää anarkiaa?

kuten minä

mies pahoinpidellyt ja pettänyt, valehtelee koko ajan, silti tahtoo naimisiin. En todellakaan aio, vaan lähden heti kun olen hoitanut selustani kuntoon.

summia vaikka avioehto, jos ollaan hankittu molempien nimissä olevaa omaisuutta, ja jos puolet liitoista päättyy eroon, ni mitä järkeä on mennä naimisiin, ihan oikeesti.

Rakastan silti miestäni ihan täysillä ja aion elää hänen kanssaan loppuelämäni. Naimisiinmeno on musta vaan jotenkin korni perinne... ehkä lievää anarkiaa?

Oletko kysynyt asiasta? Kyllä se vaimoke kertoo syyn jos haluaa. Olenkohan minä se avopuolisosi, koska minäkin olen kieltäytynyt menemästä naimisiin toistaiseksi... omat syyni ovat monenlaisia...Joskus itse aikoinani halusin naimisiin, mutta mieheni ei.. Syyksi olen kertonut että ei nyt, ei vain tunnu siltä. Ollaan oltu yhdessä yli kymmenen vuotta, hyvin ollaan pysytty yhdessä vaikkei ollakaan naimisissa!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat