Vierailija

Ihanaa on se, että miehet on sen jälkeen alkaneet taas katsella mua sillä silmällä, vaikka luulin että olin tullut vanhaksi ja rumaksi, kun ei mitään katseita enää tullut. Hassua on se, että olen sentään viimeisilläni raskaana, eli vaikka mahaakin on, se ei haittaa. Ihanaa!

Kommentit (6)

Mulle kampaaja leikkasi sellasen aika ylhäältä alkavan otsiksen, koska mun hiuksen on tosi ohuet ja se halus siitä aika paksun kuitenkin. Se ulottuu kulmakarvojen yli ja on sit tietty tosta sivuilta vähän pitempi.

Mä mietin vuosia että uskallanko leikata ja kysyin yhdeltä kampaajakaverilta mielipidettä, mut se sanoi ettei varmaan mun naamalla ja hiuksilla kannata. Nyt kun viimeksi kävin kampaajalla, se ehdotti sitä ja suostuin, ja se on kyllä ihana! En olis uskonut että näin ohuisiin hiuksiin saa niin hyvän otsiksen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla on ollut melkein aina ja tunne olevani kotonani otsatukassa, milloin mihinkin suuntaan vinossa, välillä suorassa jne.

Nykyisin on otsassa niin hirveät rypyt kun silmäkulmat on aina olleet lörpät, onneksi otsatukka peittää kivasti otsanrypyt enkä näytä niin kiukkuiselta.

Katseli Erja Häkkisen kuvaa jossain lehdessä ja piirsin hänelle otsatukan paljon paremmalta näyttäisi, ei olisi niin pitkännäköinen naama.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat