Vierailija

.

Kommentit (12)

vähätellä asiaa. Antaa lähinnä kuvan, ettet ole kuitenkaan ihan sinut imetyskyvyttömyytesi kanssa.

Lainaus:

Imetys on ihan yliarvostettua sen 6kk jälkeen.

lopetin 6kk iässä, eikä isommatkaan lapset ole yhtään pidempään saaneet rintamaitoa, päinvastoin.

Todellakin, olemme tiivis perhe, ja kaikki lapset poikia, ikäerot aikalailla kuten ap:lla. Aina kun isommat pyytävät johonkin äiti sanoo - en voi nyt kun minulla on tämä iso vatsa - ja kun vauva on syntynyt - en voi nyt kun imetän XX:ää - ja meillä imetys oli aina ikuisuuden kestävää takkuista hommaa, äiti rypee jossain sohvalla ja vauva itkuraivarissa. ja isommat 3-5 v. tappelevat keskenään kun videoita en viitsi käyttää.

Imetys on ihan yliarvostettua sen 6kk jälkeen.

Eli joo, imetyksen lopetin - ja 4:ttä lasta ei tule - siitä syystä, että koen että minun pitää antaa aikaani isommille lapsille.

Joku varmaan haukkoo henkeään tälle, mutta näin se vaan oli meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

alkaa vaan menemään hiukka heikoksi tämä olo..

Siis meidän tyttö painaa 10kg ja liikkuu todella paljon! Seisoo ja kävelee tukea vasten.. jne.

Yöimetyksen jo lopetin ja nyt vaan tekis mieli heivata kokonaan tuo homma. Pyörryttää ja heikottaa, äksyilen lapsille jne. Onko joillain muilla helpottanut imetyksen lopettamisen jälkeen? Muut lapset 5v ja 3v.. joten kiirettä pitää ihan riittävästi..

Mutta imetys tutkitusti rauhoittaa äitiä, joten mielialaan imetyksen lopettamisella on vain negatiivinen vaikutus. Älä siis odota tulevasi mukavammaksi.

Taas näitä, kun mulla ei ollut huono olo, niin ei voi olla kenelläkään muullakaan.

Mulle imetys teki saman fiiliksen esikoisen kanssa. Pyörrytti, oksetti ja sattui kroppaan. Lopetin imetyksen vauvan ollessa 8 kk, koska alkoi puremaan ja sain hyvän "tekosyyn". Huonovointisuus loppui imettämisen lopettamiseen.

Toisen lapsen kanssa tätä olotilaa ei tullut. Se tuli vasta imetyksen lopetettuani ja kesti muutaman kuukauden. Muutamana päivänä jopa oksensin huonovointisuuttani. Kävin lääkärissä, kun olo oli niin huono ja kokeita otettiin. Hormonit ne vaan haki paikkaansa.

Syötkö ja juotko itse kunnolla ja säännöllisesti? Ulkoiletko? Mistä päättelet että heikko olo johtuisi juuri imetyksestä? Milloin olet tarkistuttanut hemoglobiinin?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat