Vierailija

Prkl että on raivostuttavaa koska en todellakaan halua että mikään johtaisi mihinkään. Mutta kun ihastumiselle ei vaan voi mitään. Raastavaa.

Kommentit (4)

Valitteli kyllä avioliittonsa tilaa, mutta siihen halpaan en kovin helposti mene. Ja vaikka eroaisikin vaimostaan, niin en halua olla millään tavalla osallinen siihen asiaan. Ja en haluaisi suhdetta juuri eronneeseen. Tässä tapauksessa nuorin lapsi on juuri muuttamassa pois kotoa.

Ja salaa toivon, että eroaisi vaikka se on vastoin kaikkia periaatteitani. (itse kun olen tullut jätetyksi, niin tiedän mitä se on jätetylle osapuolelle etenkin)

Onneksi en joudu tapaamaan tätä tyyppiä, asuu naapurikaupungissa. Joten eiköhän se unohdu nopeasti, toivotaan näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Niin voi käydä niin kuin mulle, että aika kuluu ja kiihkein ihastus menee ohi. Mun tapauksessa me molemmat perheelliset ihasstuneet ollaan vain yritetty pistää ihastus sivuun, kun ei haluta rikkoa perheitämme. Mutta sen sijaan meistä on tullut hirveen hyviä ystäviä, jotka voi jakaa monia elämän iloja ja suruja :-)

Mies n. 31v jolla vaimo... Vaimolla edellisestä 1-2 lasta ja tämän ihastukseni kanssa 1 tai 2 yht kuitenkin kolme.

Voisko tästä tulla koskaan mitään.. nyyh

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat