Vierailija

Me alettiin viime vuonna hoidot, ekana oli pari inseminaatiota, jotka eivät siis onnistuneet.

Sitten tehtiin hoitosuunnitelma ICSI-hoidosta.

Se tehtiin muutama kuukausi sitten. Olin aivan satavarma, ettei hoito onnistu ja lannistun täysin jo ekaan alkionsiirtonegaan.

Olin ihan hirveän stressaantunut ja täysin varma, että menkat alkavat taas ja alkio tulee vuodon mukana kuolleena pois.

Se stressi oli paljon pahempana kuin aikaisemmin.

No sitten ihmeen kaupalla kuitenkin plussasin. Eli se lapsentekostressi ei välttämättä vaikuta tärppiin, vaan se on tuurista ja " onnen arpapelistä" kiinni.

Kommentit (3)

Ja tosiaan stressi on äärimmäisen harvoin (jos ikinä) syynä lapsettomuuteen. Ne, jotka niin väittävät, eivät oikeasti tiedä asiasta yhtään mitään.

Mutta yritäpä selittää sitä näille kylläsetärppääkunvaanlopetatteyrittämisen-tyypeille! Jos joskus jollain on tärpännyt kun hoidot on lopetettu niin ei se tarkoita että kaikille niin kävisi.

Löytyikö teillä miehestä jotain vikaa kun ICSIin jouduitte? Meinaan vaan että siinä sillä naisen lapsentekostressillä ei pitäisi olla senkään vertaa merkitystä, jos ongelma on miehessä. Tai minä en ainakaan ymmärrä miten miehen siemenneste petraantuisi jos nainen lopettaa stressaamisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat