Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

En tiedä mitä ne ovat. Miten ne saisi tehokkaimmin pois? Varmaan ihan perusasia, mutta mä en oikeasti tiedä. Kuorintavoiteella hieronta ei poista kaikkea ja iho aristaa jos laitan sitä. Tietäisikö joku please?

Kommentit (5)

Jos ihonhoito on epävarmaa, voisi kosmetologilla käynnistä olla paljonkin hyötyä. Olen käyttänyt iholleni myös ns. markettituotteita, mutta selvän eron huomaa laadukkaisiin sarjoihin verrattuna. Nyt käytössä Clarinsin puhdistustuotteet ja laadukkaampiakin olisi tarjolla, mutta en en raski :(. Ja joku täällä joskus mainitsikin Joe Blascon meikkivoiteesta. Ostin sitä vihdoin ja viimein vuosi sitten, ajattelin ihoni näyttävän ihanalta, alussa näyttikin. Mutta mielestäni tehokkaasta puhdistuksesta huolimatta iholle alkoi ilmestymään näppylöitä. Nyt vaihdoin saman hintaiseen Shiseidon meikkivoiteeseen. Hintansa arvoinen tuote!

Ja ps. En ole merkkejä arvostava ihminen muuten, mutta kosmetiikassa eron kyllä olen huomannut. Kosteusvoiteena tosin ollut jo muutaman kuukauden perusvoide. Pärjää kai silläkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sehän on sitä ihotalia eli ihon omaa rasvaa. Jos sitä jää ihohuokosten sisään, ne tukkeutuvat ja syntyy mustapäitä. Mulla näkyy useimmiten valkoista töhkää saunan jälkeen iholla. Kostuta pumpuli kasvoveteen, ei litimäräksi, ja pyyhi kasvot sillä. ( Toki ensin puhdistusmaito tai muu vastaava, kasvovesi viimeiseksi) Lopuksi kosteusvoide. Tahdon vielä sanoa, etten ole kosmetologi, vaan ihan perustiedolla ja naistenlehtien opeilla tähän vastasin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat