Vierailija

Onko Lidlssä kassoilla joku tehokkuusseuranta?

Käytiin tänään Lidlissä. Latasin tavarat harvakseltaan hihnalle. Mitä tekeekään kassa. Juoksuttaa hihnaa niin että kaikki tavarat on yhdessä mytyssä ihan kassan päässä ja vasta sitten aloittaa tuotteiden piippauksen. Se tapahtui sellaisella vauhdilla että ei mitään toivoa saada tavaroita nätisti laatikkoon. Tavarat oli sitten taas yhdessä mytyssä kassan toisella puolella ja kun se on vielä niin onnettoman pieni pöydän pätkä. Olin revetä nauruun kun seurasin sitä operaatiota. Myöskään mitään jonoa ei ollut minkä takia olisi pitänyt pitää erityistä kiirettä.

Kommentit (12)

Joku aika sitten haastateltiin entisiä työntekijöitä, jotka kertoivat omituisuuksista, mitä ko. kauppaketju harrastaa. Esim. että työntekijä ei saa pitää mitään henkilökohtaista laukkua mukanaan, kaikki ovat lukkojen takana ja esimieheltä täytyy käydä kysymässä lupa, jos haluaa käydä hakemassa jotain omia tavaroita tms. sosiaalitiloista! Eipä olis kiva olla naisena töissä siellä, kun tulee vain mieleen, että mitenkähän menkkojen aikana, jos vaikka runsaat, niin täytyy koko ajan hypätä esimieheltä avainta kysymässä, että saa hakea kuukautissuojia itselle...heh..ja miten tuonkin sitten selittää...huh huh, mikä pulju! Ja tämä oli vain yksi esimerkki tuon puljun omituisuuksista.

ahdistun ja kiukustun siitä joka kerta, kun pitäisi tavarat kovaa kyytiä lappaa takaisin kärryihin ja sitten sieltä kassiin, tavarat tunkee päälle, inhoan todella sitä! En käy siellä koskaan. halpaa siellä on, miestä ei haittaa, se hoitaa ostokset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

On muutenkin niin omituinen kauppa, kun muutaman kerran olen siellä käynyt. Tarjouslehdessä olevia tuotteita EI IKINÄ ole, vaikka saman päivän aikana menee siellä käymään, kun on tarjouslehtisen saanut! Alkaa tuntua olla jo huijauksen makua koko mainostamisessa! Nekin vielä jäljellä oleva tavarat ovat ihan sekaisin, mikä missäkin heiteltynä laatikoihin, mikä missäkin. Ei mitään järkeä koko touhussa!

Olen ollut ulkomailla tehtaassa töissä ja siellä on paljon muutakin mitä ei Suomessa hyväksytä, mutta kyllä ne pikku kätösillä tehdyt edulliset tuotteet kelpaa suomalaisille.

Jos todella vastustat tällaisia vääryyksiä ja boikotoit ketjua, niin liitä siihen myös kaikki vaateketjut, siirry reilun kaupan tuotteisiin ym.

t.5

Kyllähän paljon noita urbaanilegendoja liikkuu. Tuttu, joka oli siellä töissä ,sanoi, että ihan ok paikka ja toki sielläkin lainsäädäntöä noudatetaan..

Parasta on tuo nopea kassasysteemi, ärsyttää tavallisessa kaupassa, kun tuntuu, että maan hitaammat kassat osuvat aina omalle kohdalle. Itse ainakin osaan kyllä lapata tavarat kassiin/kärryyn ihan yhtä nopeasti kuin kassat..

Ja mitään " tarjoustuotteita" (lue: muuta kuin elintarvikkeet) en sieltä kyllä osta.

Kaikkia hintoja on nostettu, ja reilusti. Esim. vuosi sitten paahtoleipä maksoi 0.79¿, nyt kai 1.29¿ tai jotain sellaista. Ei siellä kannata enää käydä kun ei oo enää halpaa ja niiden toimintatavat on perseestä.

kyllä siellä seurataan tehokkuutta. ei minusta niin paha paikka kun luulin mennessäni, mutta en silti viihtynyt. lakia noudatetaan mutta kaikki on tosi alkukantaista ja kaikessa säästetään. töihin mennessä annettiin yksi kynä ja uutta et saa jos sen hukkaat. tuot itse seuraavat : )

Paljon riippuu myymälän ilmapiiristä, jossain ihan kamala jossain suorastaan mukavaa, työ oli kyllä ihan ok ja kohtuullinen korvaus.

Sinne ei vissiin kukaan normaali mene töihin.

Ostin olutta ja myyjä sanoi mulle: että tiedäthän että alaikäisille ostaminen on laitonta. Toi tuli niin taivaalta etten saanut sanaa suustani.

Vessassa saa käydä vain tietyn määrän työaikana. Naiset, joilla on kuukautiset, pitävät tietynlaista nauhaa päässään, jotta voivat käydä useammin vessassa. Kiva, että koko työpaikka tietää kierron.. ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat