Vierailija

Kommentit (17)

Ei ole hiirenhäntää pojalla, kehitysvammainen on vielä hereillä, meillä on 29 astetta lämmintä joten pitää tuulettaa eli ovi ja ikkuna kunnolla auki, en ole raitis mutta nestehukka on suuri, mies on taiteilijoitten töissä eli seurustelemassa seurapiireissä. Tylsä siksi että olen niin tavallinen enkä yhtään jännä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nuo eivät kuulu elämäämme, makaronilaatikkoa teen kyllä pari kertaa vuodessa. Meillä ruoka laaditaan sillai että puolet on kasviksia ja puolet lihaa ja viljaa tai perunaa. Sauna on liian kaukana :)

En sanonut että elämäni olisi tylsää, vaan että olen itse tylsä!

Ai niin, ja kaivoin sen Leijonaemojen osoitteen/numeron jo esille, voisin varovasti tiedustella.

nytkin hoidat lasta, vaikka miehesi on juhlimassa

- lapset varmasti ovat iloisia siitä:)(Ettet ottanut lastenhoitajaa, siis...)

Mutta juhli silti välillä itsekin...

Ei meille saa lastenhoitajaa, SPR:llä on kyllä joku palvelu mutta en ole ehtinyt tutustua siihen kun kuulin siitä vasta nyt lasten kesälomalla. Lisäksi pitäisi olla samaan aikaan toinen lastenvahti normaaleille lapsille.

Käyn kyllä itsekin välillä baarissa mutta naapurit hermostuvat siitä tosiseikasta vielä enemmän kuin vammaisen lapsen kirkunasta päivisin... Eihän naapureita tietenkään kuulu miellyttää mutta tällasta en toivoisi itsekään kuulevani meidän naapurista joten...

inhottavaa et aikuiset pilkkaa lapsia. hiirehännissä ei ole mittään vikaa. ne on mageita.

tällä kyselijäakalla taitaa itellään olla kynitty kananperse päässä

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat