Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (23)

Koti on ajoittain kaaoksessa, ajoittain erittäin siisti, inspiraation mukaan. Opiskelen yöllä ja päikkäriaikaan, jos mahdollista. Onhan minulla miehellekin aikaa, kun en kuitenkaan koko aikaa ole nenä kiinni kirjassa. Mies tekee jonkin verran kotitöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lapsesi ovat varmaan terveet

ja miehesi tukee sinua,

kun yhtälösi näköjään toimii ( kun jaksat olla av:llä yöllä...) ...

Onnea-

sinulla on siunasta!

Pidä huoli jaksamisestasi -

äläkä suorita äitiyttä:)

Edellisen lukuvuoden opiskelin ja tämän kesän. Nuorin syntyi nyt kesällä, joten jää nähtäväksi suoriudunko opinnoista ensi lukuvuonna, tarkoitus olisi...

Täytyy myöntää, että tällä hetkellä varmasti vauva saa eniten yksilöllistä hoivaa, mutta eivät muutkaan ole ihan paitsioon jääneet.

Jep, olen 28-vuotias ja en tiedä jaksanko jatkaa opiskelua maisterin tutkintoa pidemmälle. En halua välttämättä opettajaksi, mutta sekin kävisi, ehkä ennemmin hallinnollisia tehtäviä.

En ole suorittaja, välillä menen siitä, mistä aita on matalin.

Ai niin. Onko kotisi siisti vai kaaoksessa? Milloin opiskelet (päivällä/yöllä)? Tekeekö miehesti kotitöitä? Milloin sinulla on aikaa miehellesi?

ei ole hoitotiede! Sivuaineena voisin tietenkin hoitotiedettä opiskella... Mie en tiennyt, että 35ov riittäisi opettajaksi. Olen nimittäin ajatellut, että opettajan työ voisi olla tosi hyvä vaihtoehto tulevaisuudessa!

Nyt opiskelu sentään mahdollista. En tiedä miten sitten onnistuu, kun palaan töihin,jos ja kun opinnot kesken.

t. ap

Kuopiossa sijaitsee yliopisto, mutta en fyysisesti ole ollut siellä kovin usein. Teen tenttejä täällä lähempänä.

Lapsia hoitaa äitini, veljeni tai mieheni tarpeen vaatiessa. Mieheni myös opiskelee työn ohessa, joten osaa tukea myös minua. Lapset periaatteessa ovat terveitä, mutta on takana pari sairaalakeikkaakin ja juuri silloin tietenkin, kun oli koulutyön viimeinen palautuspäivä meneillään...

Raskausasioista en juurikaan koulutuksestani huolimatta tiedä. Tiedän kyllä, että et olisi ensimmäinen, jolla on menkat raskaudesta huolimatta. Raskaustestiä siis suosittelen.

Ai taas täällä?!? Sinä olet se hoitotieteen vihaaja, joka itse lähti aikoinaan opiskelemaan alaa, mutta et suoriutunut englanninkielisistä tenttikirjoista ja jätit opinnot kesken... Voi sinua pientä.

Mitä tulee ap:n opiskeluun, niin täytyy hattua nostaa. Itse opiskelin aikoinaan Kuopiossa opettajaksi ja opinnoissa oli tekeminen ilman lapsiakin. Tosin terveyshallintotiedettä lukemalla ei valmistu opettajaksi, vaan ne opinnot (35 ov.) täytyy vielä suorittaa erikseen.

Menkat tuli, mutta myöhässä. Alavatsassa koko ajan (yli viikon) se sama tunne kuin ekalla kerralla 3v sitten. En toivo uutta raskautta, todellakaan...eli ei toivottuja oireita/kuviteltuja.

Miten yleistä se on että tulee ns. menkat vaikka on raskaana??

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat