Vierailija

milloin kannattaisi alkaa testata ovulaatiota, kun kierto on todella epäsäännöllinen jopa n.30-50 pv?

Kommentit (6)

Minulla on pitkä kierto, joka on ollut kp 47 jo neljä kertaa peräkkäin. Kannattaa aloittaa testaaminen silloin kp 30. Mulla oli aina ovulaatio kp 30-33 välillä. Nyt tikutin oviksen kp 27, joten kierto on lyhentynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mihin sitä testiä tarvitsee, jos ovulaation tunnistaa " limasta" niin sitten " limapäivien" aikana sänky lämpöiseksi :) itselläni kierto on melkein joka kerta eri..et on todella vaikea laskea ovulaation päivää!! mut kiitos vinkistä..alna täs odotteleen seuraavaa limapäiviä :)

onnea yrityksille..toivottasti ollaan kaikki pian raskaana :)

Seuraile vielä, milloin sulla alkaa se limainen kausi, ihan siltä varalta, että sulla olisikin lyhyempi kierto. Itse olen seuraillut limojen muuttumista joka päivä vessakäynnin yhteydessä ja kun ne lisääntyy, niin alkaa jo tikkuihinkin tulla väriä. Ovistikkuun sain testiviivaan tummemman viivan, kun oli juuri sellaiset " kanamunalimat" , jotka venyttäessä eivät millään katkea. Tsemppiä testaamiseen, toivottavasti saat testeihin plussan! :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat