Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Miksi minusta on alkanut tuntumaan siltä, että monissa parisuhteissa niitä lapsia on alkanut siunaantumaan juuri sellaisella hetkellä kun on parisuhteessa mennyt vähän huonommin? Ikäänkuin, että syntyvä lapsi turvaisi parisuhteen jatkon tai koukuttaisi miehen ainakin muutamaksi vuodeksi nalkkiin? Tai sitten juuri seurustelun aloittaneille naisille yhtäkkiä käy näitä ns. vahinkoja? Ja usein he ovat niitä juuri parhaassa lapsentekoiässä olevia että kiire kiire on....

Uskaltaako täällä joku nimimerkin turvin tunnustaa, että näin on toiminut??

Kommentit (16)

mies sai kyllä tietää heti plussan jälkeen "huijauksestani", mutta ei piitannut siitä. Mies antoi anteeksi minun huijaukseni ja minä hänen pahat tekonsa...

ehkä totta osittain. Olin eroamassa ex miehestä ja hän raskautti minut "vahingossa". Käytti humalatilaani hyväkseen ilman kortsua. Tulin raskaaksi, mutta kesken meni n 14 rkv. Uskon oman pahan olon olevan syynä.

Erottiin lopullisesti heti keskenmenon jälkeen ja ex tunnusti tekonsa. Varmaan jollain vastuuttomalla naisella samat keinot

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tiedän perheen, missä 4 lasta. Kahden viimeisen kohdalla äiti on itkenyt minulle, ettei jaksa enää lapsia ja on ollu menossa tekemään abortin.

Mies on kuitenkin kummallakin kerralla puhunut äidin ympäri ja äiti on pitänyt lapset.

Äiti pysyy kotona ja hoitaa lapsia. Mie juoksee töissä ja omilla reissuillaan. Kiltti vaimo kotona hoitaa lapsia, eikä taatusti karkaa minnekkään, kun ei edes ehdi viedä koiraa lenkille, vaan koira käy kotipihalla pissillä. Mies käyttää sitten koiran kun tulee töistä kotiin..ja taas on äiti kotona lasten kanssa.

mutta ystäväni on. Sanoi ihan suoraan, että se oli viimeinen tilaisuus pelastaa parisuhde. Ihan kiva. Lapsi ei tule íkinä muistamaan, että vanhemmat on joskus asuneet yhdessa. Eli ystäväni teoria ei sitten käytännössä ihan toiminut.

pitkän parisuhteemme todelisessa kriisivaiheessa siksi, että pelkäsin jääväni yksin ja menettäväni tilaisuuden saada ikinä lasta (biologinen kello tikitti).

Eli tarkoitukseni ei olltu suinkaan suoranaisesti koukuttaa miestä ja totesinkin plussattuani, että olen valmis siihen, että me nyt sitten lopullisiesti eroamme.

Mutta mies oli niin onnellinen raskaudestani, että ei todellakaan sitten lähtenyt. Ja meillä menee nyt kolmen vuoden jälkeen hyvin ja toinen lapsi on yhteistuumin saatettu aluilleen.

Kieltämättä joskus mietin, että jatkoiko mies parisuhdetta kanssani vaan lapsen takia, mutta toisaalta niin tai näin, lapsen tulosta alkoi toinen yhteinen, entistä parempi elämämme...

mutta tuskin niitä innokkaasti edes julistetaan...

Varmasti moni on huijannut toista, esim. nainen voi sanoa käyttävänsä e-pillereitä mutta sitten käykin "Ups! Pillerit petti!". Joopa joo, tai olisikohan se pillereiden käyttäjä joka on todennäköisemmin pettänyt... Jos on vaikka miljonääri-poikamies joka täytyy saada koukkuun, niin lapsi on siihen oiva keino. Hyvät elarit ainakin, ja omalle lapselle perintöä tiedossa.

Lainaus:

kyllä on raivostuttavaa. Eli jos biologinen kello tikittää tai parisuhde on menossa kaatopaikalle niin ne ovat SYY hankkia lapsia! Huhhuh...

kyllä on raivostuttavaa. Eli jos biologinen kello tikittää tai parisuhde on menossa kaatopaikalle niin ne ovat SYY hankkia lapsia! Huhhuh...

mies halusi lapsia, itse ajattelin siinä vaiheessa että "ei vielä". Sitten mietin uudestaan vähän tulevaisuutta ja totesin, että haluan pitää miehen ja tulin siihen tulokseen ettei ajatus lapsista ole vastenmielinen, joten annoin periksi ja nyt meillä on kaksi ihanaa lasta, joista en koskaan luopuisi.

En tiedä miten parisuhteemme olisi käynyt, jos olisin ilmoittanut että en missään nimessä halua lapsia? Olemme nyt onnellisia ja koen että "uhraukseni" miehen halujen hyväksi koitui meidän kaikkien parhaaksi.

Meni ehkä vähän asian vierestä, mutta voisihan sen niinkin ajatella että pelastin meidän parisuhteen hankkimalla lapsia...

Se kertoo naisen suuresta epätoivosta ja typeryydestä. Lapsi ei pelasta mitään, vaan se enemmänkin hajottaa jos on huterat pohjat jo valmiiksi. Eikä lapsen kuulukaan.

Tiedän useita tällaisia naisia, jotka haluavat pelastaa parisuhteen esim. miehen uskottomuuden takia..ikään kuin lapsen teko vähentäisi uskottomuutta!!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat