Seuraa 

Vähän taustaa: Ensimmäinen lapsi on nyt kolmevuotias ja sai alkunsa lähes heti pillereiden pois jättämisen jälkeen. Nyt ollaan pikkukakkosta yritetty jo puolitoista vuotta, takana yksi tuulilmuna. Nyt ajattelin ottaa järeämmät aseet käyttöön ja testasin ovulaatiotikkuja. Kiertoni on noin 25 päiväää ja aloitin tikuttamisen jo päivästä 7 ja jatkoin päivään 15. Joka päivä tikutin, joskus kaksikin kertaa, ja ainoa mitä sain, oli n. päivien 10-14 aikana haalean viivan. Eikö minulla ollut ovulaatiota vai enkö vaan saanut sitä kiinni?

Kommentit (1)

http://metku.net/~pesu/ovulaationtunnistaminen.php

Tämän tyylisiä sivuja löytyy useimpia hakusanoilla ovulaatio, perhesuunittelu, luononmukainen ehkäisy (meillä käyttö päinvastoin)

tottahan se on että ovulaatiota ei tapahdu joka kuukausi. Mulla vaikuttaa mm tsessi ja liika vaahtoominen vauvakuumeen kourissa. mäkin olen ovistikkuja nyt käyttänyt. Ongelmana oli myös keväästä lähtien epäsäänöölinen kierto. Usein mulla on limoista huomannut milloin on ovis. Viime kierolla en sitä huomannut ja en saanut positiivistakaan ovistesteissä. Tässä kierossa ovis on tällä hetkellä. Saanut eilen ja tänään (tänään huvikseni tein testin) ovistestista kaks viivaa. ja nyt jännätään tärppääkö! :)

yleensä ovis on 10-14 päivää ennen menkkoja. tutkaile rauhassa kehoasi ja onnea tikkuilemiseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat