Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (84)

Antaa lapsen olla lapsi, kerkiää kyllä nyppimään ja kynimään itteään varmasti vielä vuosikymmenet. Olisitko muuten iloinen jos joku omaa lastasi arvostelisi täällä tolla tavalla oikeen kuvan kanssa?

karvoja vahataan. Sehän on vielä lapsi!

taas turhaa jeesustelua ja ennenkaikkea kateutta. Teillä ei ole noin kaunista tyttöä, eikä rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ap:n aikuista karvatonta makua... sairasta.

antaa lapsien olla ihan vaan lapsia karvallisia, karvattomia tai ihan minkälaisia tahansa, kyllä ne ulkonäköpaineet sieltä ilmestyy ihan itsestään ajan kanssa

- Mistä tiedätte että ne tyttöä häiritsevät?

- Mistä tiedätte haluaako hän karvojaan poistettavan? Uskokaa tai älkää, mutta kaikkia naisia karvat eivät häiritse...

Lainaus:

Mulla oli pikkutyttönä karvaset käsivarret, on vieläkin ellen tee mitään asialle. Viiksetkin on ja kulmakarvat rehottaa, nyt ja lapsena. Toki nyt todellakin teen asialle jotain. Lisäksi olen kalju. Voi kauheeta.

Madonna kohtelee kyllä muuten tyttöään hyvin aikuismaisesti, tyttö viettää syntymäpäiviään aikuisten hemmottelukylpylöissä ja -hoidoissa yms. on jo kauan käyttänyt aikuismaisia vaatteita eikä ikäisensä nuoren tytön muotivaatetta yms.

Joten kyllä se kulmakarvojen osittainen poistaminen olisi pikkujuttu näihin muihin aikuisten juttuihin verrattuna.

Ei sillä oikeesti tollasia karvoja ole. Eikä tuon ikäisellä edes kasvaisi vielä viikset! Ihan turha edes yrittää! Joku typerys on tykännyt väritellä tietokoneella kuvia.

elämä ei ole karvankasvusta kiinni.

Kummaa että ei saa olla liikaa mutta kyllä jotain karvaa kuitenkin pitää olla. Naiset varsinkin tyrmätään kaljuina ja karvattomina friikeiksi. Huhhuh, en kyllä ymmärrä tämmöistä.

ahdistuvat ulkonäköasioissa..

Lainaus:

kun olet juorupalstoja lukenut?

Komentaisitko ihan tosi kuudesluokkalaisen tyttösi vahauttamaan kätensä ja naamansa, ellei itse älyäisi hävetä? En voi tajuta tollasta suhtautumista!

korreloivat, ihan siis suomalaisissa.

Omista lapsistanikin tämän huomaan: ovat erittäin tummatukkaisia, tummat kulmakarvat ja tuuheat pitkät ripset, mutta myös untuvaista tummaa karvaa esim. niskassa. Ovat perineet värityksen isältään (onneksi!), itse olen tylsän keskiruskea lättätukka ja naama pitää piirtää paikoilleen.. Tyttärelläni ei tule olemaan tätä ongelmaa ;)

10 000 euron kuukausirahalla pääse kosmetologin laser-käsittelyyn kunhan vähän kasvaa. Ei tarvi iskäukon partakoneella aamuisin ajella, kun kalliilla käsittelyillä hoidetaan karvaongelma pois. Muutenhan hän on kaikkien kauneuskäsitysten puitteissa täydellinen...

Ja ehkäpä hänessä on munasarjaa pitää karvansa. Muistaakseni Frida Kahlo kuuluu Madonnan suuriin idoleihin. Hän oli arvostettu ja erittäin kauniina pidetty nainen, vaikkei koskaan nyppinyt yhteenkasvaneita kulmiaan.

Ja tosiaan vielä se, että miksei mies ole "yök" karvoineen, mutta nainen on? Turha tulla puhumaan mistään hygienisyydestä. Olette vaan säälittävän aivopestyjä länsimaiseen "naisen" ihanteeseen...

Miksi lasta täytyy pitää epäsiistin ja "likaisen" näköisenä sen takia, että kabbala tai joku muu kieltää.

Tämähän Madonnalla täytyy syynä olla, miksi muuten laittaisi lapsensa kärsimään koomisesta sirkusnaisen ulkonäöstä.

Toki tytär on kaunis ja tukka upea, mutta miksi nämä kaksi seikkaa estäisi huolehtimasta lapsen hygieniasta. Leikataanhan kynsiäkin. Jotkut vaan joutuu ajamaan karvojansa useammin kuin toiset, eli mikei sitten myös tässä tapauksessa.

Lainaus:

Jos omalla tytöllä olisi noin tuuhea karvaisuus niin veisin kyllä vahaukseen/laseriin ihan jo tytön itsensä vuoksi.

t. ap

Lainaus:

olla pula. Ap on oma kateellinen ja karvainen köyhä itsensä vaan. Tuon sulle banaanin kun tavataan

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat