Vierailija

Eli maanataina aloitin (taas) laihiksen. Tällä kertaa päätin heittää kaikki erilaiset dieetit romukoppaan ja kokeilla ihan tälläistä järjen mukaista touhua.

Eli katson mitä suuhuni panen ja joka päivä yritän päästä noin tunnin lenkille (kävellen) ja tarkoituksena ostaa kuntopyörä syksymmällä kotiin.



Katson siis tuoteselosteista paljon on rasvaa, sokeria etc ja valitsen perusruoan laittamiseen ne kevyemmät vaihtoehdot. Jätän herkut hyllyyn ja ostan paljon vihanneksia ja hedelmiä kotiin.



Voiko näin onnistua? Vai tarvitaanko nykyisin kaiken maailman erikois dieettejä ja lisäravinteita?

Kommentit (6)

Paino varmaan tippuu hitaammin, mutta on todennäköisempää, että se pysyy sitten alhaalla. Rajummilla dieteillä helposti alkaa lihoa, kun kuuri loppuu ja palaa vanhoihin huonoihin tapoihin.

ok kulostaa. Riippuu myös paljonki sitä painoa on. Tärkeää olisi, että syöt suht usein (ettei tule hurja nälkä + ahmiminen) mutta pieniä annoksia. Siis ei kauhakaupalla muussia jne. Siis oikeasti pieniä annoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mikään kiire ei ole, onhan näitä kannettu jo kahdeksan vuotta. Itse olisin tosi tyytyväinen jos lähtis vaikka 2 kiloa kuukaudessa! Silloin olisin vuoden päästä ihanne mitoissani =)



Pv, atkins, karppaus kaikki kokeiltu ja kaikissa kilot kyllä lähtee, mutta jostain kumman syystä aina tulee takaisin!



Toivottavasti tällä saisi aikaiseksi sen pysyvän elämän tapa muutoksen =)



ap

itse lähestyn laihduttamista siten, etten syö klo 18 jälkeen enää oikeastaan mitään. Ja pyrin syömään päivässä 2 lämmintä ateriaa (kohtuukokoista) ja aamiaisen ja pienen välipalan.



Tahtina varmaan hidas, mutta selkeä. Täytyy vain pitää huoli, että juuri ennen klo 18:aa syö kunnon aterian jos aikoo urheilla vielä illalla. Näin ei sorru mässäämään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat