Vierailija

Ostin eilen housut, ne menivät kuitenkin rikki heti. Palautin ne enkä saanut rahoja takaisin vaan toiset samanlaatuiset housut. On kyllä housujen laadussa vika jos repeää kahdesta kohdasta tunnin sisällä kun jalkaan laittaa

Kommentit (13)

meillä kävi kerran vanhempi naisihminen joka oli ostanut pringles- sipsejä. ja sitten hän tuli takaisin ja halusi palauttaa tuotteen, koska hänelle tuli niin huono olo kun oli syönyt koko purkin kerralla. juu, niinpä. onneks en ollut itse silloin kassalla, koska mulla ei ois pokka pitänyt.

ja ap:lle, noin meilläkin tehtäis. ensin käydään läpi kaikki muut " konstit" , vihoviimeinen vaihtoehto on antaa rahat takaisin. ja jos kerran suostuit moiseen, niin turha kai siitä on itkeä täällä jälkeenpäin.

Vierailija:

Lainaus:

ovat he jotka ostavat jotakin ja tulevat valittamaan myöhemmin, koska eivät olekan tyytyväisiä ostokseensa. Tulevat siis katumapäälle. Sitten keksivät tuotteesta minkätahansa virheen, jota ei ole olemassakaan. Esim. kello ei käy heidän kotonaan, mutta kas kummaa kaupassa käy jne.

Vierailija:

Lainaus:

14 vrk:n vaihto- JA PALAUTUSOIKEUS. Onko tämä sitten liikekohtaista? Itse ymmärrän tuon niin, että tuotteen saa halutessaan palauttaa ja saa rahat takaisin? -ei ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kaupan ei tarvitse antaa rahoja takaisin, vaan he voivat antaa saman tuotteen rikkimenneen tilalle, tai vaihtoehtoisesti asiakas saa hinnan hyvityksenä jostain toisesta tuotteesta.

Kaupan purku = rahat takaisin on viimeinen vaihtoehto, eikä sitä todellakaan tarvitse tehdä, jos tuotetta on vielä hyllyssä.

Ja tuo 14pv vaihto ja palautusoikeus koskee KÄYTTÄMÄTTÖMIÄ tuotteita. Jos menee rikki, voi tehdä reklamaation. Ensisijaisesti vaate korjataan, sitten vaihdetaan uuteen, viimeinen vaihtoehto on antaa rahat takaisin.

kassa toimi aivan lain edellyttämällä tavalla. Myyjällä on oikeus korjata virhe takuu/tuotevirhetilanteissa. ja virheen korjaaminen tarkoittaa sitä, että hän voi tarjota sinulle uutta samanlaista tuotetta, korjauttaa kyseisen tuotteen tai tarjota sinulle vastaavaa samanlaista tuotetta tilalle. Vain tästä " vastaavasti samanlaisesta" sinulla on oikeun kieltäytyä ja vaatia rahoja takaisin. Jos kaupasta löytyy aivan samanlainen kuin rikki mennyt, sinun tulee ottaa se. Tuot sitten taas takaisin jos menee taas rikki. Jos soittaisit kuluttajasuojaviranomaisille, he antaisivat sinulle tämän vastauksen.

ostin kahdet alkkarit ja yhdet rintsikat tiettyä väriä/kuosia. Rintsikat repesi parin tunnin jälkeen tuosta edestä auki. (katkesivat) Menin kauppaan ja kerroin ongelman. Tilasivat toisesta liikkeestä uudet tilalle, jotka tekivät saman päivän käytön jälkeen. Sain rahani takaisin, koska useampia ei enää Suomesta löytynyt, mutta nuo alkkarit jäi mulle.... toiset vielä käyttämättöminä. Minusta olisi ollut reilua antaa myös niistä rahat takaisin ja ottaa palautuksena ne käyttämättömät, koska olivat osa settiä ja ovat pelkkinä alushousuina täysin tarpeettomat ja ylihintaiset.

14 vrk:n vaihto- JA PALAUTUSOIKEUS. Onko tämä sitten liikekohtaista? Itse ymmärrän tuon niin, että tuotteen saa halutessaan palauttaa ja saa rahat takaisin? -ei ap-

ovat he jotka ostavat jotakin ja tulevat valittamaan myöhemmin, koska eivät olekan tyytyväisiä ostokseensa. Tulevat siis katumapäälle. Sitten keksivät tuotteesta minkätahansa virheen, jota ei ole olemassakaan. Esim. kello ei käy heidän kotonaan, mutta kas kummaa kaupassa käy jne.

He eivät suostu muuhun kuin rahat takaisin. Tähän mennessä olemme antaneet emmekä ole alkaneet kinata, koska tiedämme tuotteen menevän ja ymmärrämme että joskus voi tulla vikaostos.

Ärsyttää silti, etenkin ne jotka kovaan ääneen huutavat.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat