Vierailija

olette olleet yhdessä? Hellyydellä tarkoitan suukottelua, halailua, ohimeneviä koskétuksia en seksiä.

Kommentit (4)

Olemme olleet yhdessä kahdeksan vuotta. Meille molemmille tuntuu riittävän hyvin parit pusut ja hellittelyt päivässä. Saatetaan sanoa ihan ohimennen, että " Tiedäthän, että rakastan sinua" .

ja hellyyttä on mielestäni vähän liikaakin. Eli mies on innokas halailija ja pusuttelija, aloittaa sen heti kun tulen illalla töistä kotiin. Minulle riittäisi vähempikin mutta minkäs teet;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mun mielestä jopa joskus liikaa (en oikeen oo sellanen tyyppi joka tykkää olla koko ajan lääpittävänä eli tarvin myös omaa tilaa). Mut mies on sellanen oikeen halailija ja suukottelija (siis mua kohtaan... ei sentään kaikkia ihmisiä kohtaan). Joskus alkaa ihan itkettää ku mietin, että mulla on oikeesti tosi mahtava mies enkä osaa sitä tarpeeksi arvostaa. Varsinki ku lukee niistä naisista joiden miehet ei juuri koskaan osoita hellyyttä. Ite oon vaan niin tottunu siihen ja se on niin arkipäivästä etten osaa sitä tarpeeksi arvostaa vaan tulee usein sanottua jotain " noo... mees nyt siitä ku yritän leipoo..." ja mies vaan haluis halailla ja pusutella :)

Pitääpä hypätä miehen kaulaan ku se rautakaupasta saapuu.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat